نیمی از فصل سوم «از سرنوشت» تصویربرداری شد/ پخش در سال ۹۹ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۴
صبا خبر می‌دهد؛

نیمی از فصل سوم «از سرنوشت» تصویربرداری شد/ پخش در سال ۹۹

تصویربرداری فصل سوم سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان به نیمه رسید.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، تصویربرداری فصل سوم سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان که قرار است به زودی روی آنتن شبکه دو سیما برود، به نیمه رسید و قرار است در سال ۹۹ روی آنتن برود.

این روزها گروه سازنده در لوکیشن خانه هاشم و سهراب از شخصیت‌های این مجموعه مشغول تصویربرداری هستند و بعد از آن کار در لوکیشن کارگاه ادامه پیدا می‌کند.

مجید واشقانی، پوریا پورسرخ، حبیب دهقان نسب و رضا استادی از بازیگرانی هستند که بازی آن‌ها در این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است.

تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی فصل اول این سریال که ۱۶ قسمت دارد و به ترتیب برعهده شوکا زندباف، محمدعلی درگاهی و آرش بادپا است به پایان رسیده و در حال حاضر میکس نهایی کار در حال انجام است.

همزمان مراحل تدوین و صداگذاری فصل دوم «از سرنوشت» در ۲۴ قسمت به ترتیب توسط شوکا زندباف و امین شریفی همچنان در حال انجام است.

فصل اول و دوم سریال «از سرنوشت» از روز شنبه ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا و شروع فصل زمستان روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حبیب دهقان نسب، حسین پاکدل، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مهدی صبایی و علیرضا آرا از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

همچنین دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، محمد زکی زاده، نسیم فروغ، مهدیس توکلی، میترا رفیع و مریم کاظمی از جمله بازیگران جوان این سریال به شمار می روند.

این سریال که تصویربرداری دو فصل گذشته آن به پایان رسیده توسط جمعی از نویسندگان و به به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

«از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان به سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی می‌پردازد و محوریت آن امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آرزوها است.

عکس های سریال از پیمان گرزم است.

شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است