مشغول بازی در «سه سپیده» هستم/ پایان حضور در «دختران هم می‌میرند» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۹
رامین راستاد در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در «سه سپیده» هستم/ پایان حضور در «دختران هم می‌میرند»

رامین راستاد از شروع بازی خود در فیلم «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان خبر داد.

رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود عنوان کرد: چندی پیش بازی در فیلم سینمایی «دختران هم می‌میرند» به کارگردانی حسن حج گذار را به پایان رساندم. این فیلم در یاسوج و شیراز جلوی دوربین رفت و هنوز تصویربرداری بخش‌هایی از کار ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر نیز مشغول بازی در فیلم تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان هستم. بازی من در این پروژه چند روزی است که آغاز شده و احتمالا تا سه هفته آینده ادامه خواهد داشت. این فیلم در تهران فیلمبرداری می‌شود، اما ممکن است بخش‌هایی از کار در اردبیل جلوی دوربین برود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «مشت آخر در وقت اضافه» به کارگردانی مهدی فخیم زاده را آماده اکران دارد، گفت: در این فیلم سینمایی با رویا نونهالی، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، ناصر آقایی و… همبازی هستم که از چهارشنبه ۲۷ آذر روی آنتن می رود.

راستاد در پایان بیان کرد: سریال «افسانه هزار پایان» به کارگردانی شهاب عباسی نیز کاری دیگر از من است که از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

عکس کنار خبر از حامد ملک پور است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است