«مورتال کامبت» یک قدم دیگر به نمایش خود نزدیک شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸

«مورتال کامبت» یک قدم دیگر به نمایش خود نزدیک شد

بنا بر اخبار منتشر شده، مرحله تولید فیلم «مورتال کامبت» برادران‌وارنر به تهیه‌کنندگی جیمز وام پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب، تولید آخرین نسخه بازسازی شده از مجموعه «مورتال کامبت» پایان یافت. این خبر را گرگ روسو، فیلمنامه‌نویس این اثر در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد.

پیش از این کمپانی برادران‌وارنر نیز اعلام کرده بود که اکران عمومی «مورتال کامبت» زودتر از موعد اعلام شده به وقوع خواهد پیوست و علاقه‌مندان می‌توانند به جای مارچ ۲۰۲۱  در پانزدهم ژانویه ۲۰۲۱ شاهد نمایش نسخه سینمایی این بازی ویدیویی باشند.

گرچه هنوز تا اکران این فیلم زمان زیادی باقی مانده است اما با پایان یافتن مرحله تولید، یک گام بزرگ در تکمیل این اثر برداشته شد. آغاز تولید «مورتال کامبت» به سپتامبر سال گذشته برمی‌گردد و فیلمبرداری آن در استرالیا و با تهیه‌کنندگی جیمز وان انجام شده است.

کارگردانی «مورتال کامبت» بر عهده سیمون مک‌کوید بوده است و این کار اولین تجربه او در کارگردانی یک فیلم بلند به حساب می‌آید.

از بازیگران «مورتال کامبت» می‌توان به جو تسلیم در نقش ساب‌زیرو، هیروکی سانادا در نقش اسکورپیون، چین هان در نقش شان‌تسونگ، لودی لین در نقش لیو کانگ، جسیکا مک‌نامه در تقش سونیا، جاش لاوسون در نقش کانو، تادانوبو آسانو در نقش ریدن، مکاد بروکس در نقش جکس، سی‌سی استرینگر در نقش می‌لینا اشاره کرد.

از پروژه «مورتال کامبت» و داستان آن اطلاعات زیادی به بیرون درز پیدا نکرده است و خبرها منحصر به عکس‌ها و فیلم‌هایی می‌شود که عوامل این پروژه در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده‌اند.

«نبرد فناناپذیران» یا «مورتال کامبت» نام یک مجموعه بازی ویدیویی در سبک مبارزه‌ای و اکشن است که اولین بار در سال ۱۹۹۲ توسط کمپانی میدوی‌گیمز عرضه شد. پس از ورشکستگی شرکت میدوی، تیم توسعه دهنده مورتال کامبت توسط برادران وارنر گردآوری شد و تا کنون ۱۱ نسخه از آن به صورت رسمی و در ژانر مبارزه‌ای و ۳ نسخه به سبک ماجراجویی منتشر شده ‌است.

تاکنون از روی این بازی دو فیلم سینمایی با نام های «نبرد فناناپذیران»(۱۹۹۵) و «نبرد فناناپذیران: نابودی» (۱۹۹۷) روی پرده‌‌های نقره‌ای رفته است اما هالیوود همچنان به دنبال تکرار موفقیت بازی «مورتال کامبت» در عالم سینما است. حال باید صبر کرد که آیا جیمز وان و برادران‌وارنر می‌توانند انتظارات را برآورده کنند یا این مجموعه همچنان متعلق به دنیای بازی‌های ویدیویی است؟

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است