«عصر حجر» خاطره‌انگیز دوباره ساخته می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲
به همت برادران‌وارنر؛

«عصر حجر» خاطره‌انگیز دوباره ساخته می‌شود

بنا به اخبار منتشر شده از سوی برادران‌وارنر، این کمپانی قصد دارد نسخه جدیدی از انیمیشن قدیمی «عصر حجر» را روانه‌ قاب تلویزیون کند.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی «برادران‌وارنر» و استودیو «الیزابت بنکس» با همکاری یکدیگر قصد دارند نسخه جدیدی از مجموعه انیمیشن کلاسیک و پرآوازه «عصر حجر» را تولید و عرضه کنند.

این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد، اما مشخص شده این پروژه جدید، مجموعه‍‌ ای مخصوص بزرگسالان و با نقش‌آفرینی کاراکترهای «عصر حجر» است.

«عصر حجر – The Flintstones»، سیتکامی انیمیشنی از کمپانی هاناباربارا بود و از سال ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۶ میلادی در بهترین زمان کنداکتور شبکه ABC آمریکا پخش شد. این مجموعه روایتی است از زندگی مردی متعلق به طبقه کارگر در عصر سنگ که در هر قسمت با خانواده و دوستانش ماجراهایی را رقم می‌زنند.

یکی از دلایل محبوبیت بی‌نظیر «عصر حجر» و استقبال مخاطبان از آن، به تصویر کشیدن نگرانی‌ها و دغدغه‌های روزانه زندگی مدرن در محیط عصر سنگی است. عصر حجر برای مدت سه دهه و تا زمان عرضه کارتون سیمپسون‌ها موفق‌ترین مجموعه تلویزیونی انیمیشنی بود.

از این مجموعه تاکنون انواع و اقسام فیلم‌ها، اسپین‌آف و لایواکشن عرضه شده است.

مجموعه دیگری مرتبط با «عصر حجر» و مخصوص کودکان با نام «دایناسورهای یابا-دابا» نیز قرار است از سال ۲۰۲۰ توسط برادران‌وارنر منتشر شود. این سریال حول محور کاراکترهای کم سن و سال «عصر حجر» می‌گردد.

چندین سال پیش ست مک‌فارلن انیماتور و فیلمساز آمریکایی تلاش کرد نسخه بازسازی شده «عصر حجر» را برای فاکس‌ قرن‌بیستم بسازد. فاکس با مذاکرات بسیار حق و حقوق این پروژه را برادران‌وارنر خرید، اما نوشته‌های مک‌فارلن نتوانست تهیه‌کنندگان فاکس را راضی کند و این کار هرگز ساخته نشد.

در سال ۲۰۱۳، مجله معتبر «TV Guide»، مجموعه «عصر حجر» را بعد از کارتون «سیمپسون‌ها»، در رده دوم عالی‌ترین کارتون‌های تاریخ تلویزیون قرار داد.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است