«پژوهش برای کودک و نوجوان» بررسی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۳

«پژوهش برای کودک و نوجوان» بررسی می‌شود

هشتادویکمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با موضوع «پژوهش برای کودک و نوجوان» 25 آذر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هشتادویکمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با موضوع «پژوهش برای کودک و نوجوان» روز ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود.

در این نشست جاوید سرایی پزشک، پژوهش‌گر و مدرس کارگاه‌های آموزشی آمار و روش تحقیق به همراه اقبال قاسمی‌پویا پژوهش‌گر و مدرس دانشگاه سخنرانی می کنند.

کارشناسان در هشتادویکمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی درباره موضوع‌هایی از جمله «در نقد آموزش و پرورش سنتی و ویژگی‌های آموزش جدید»، «تقویت نگاه پژوهشی»، «درک ماهیت پژوهش»، «سواد پژوهشی»، «آموزش پژوهش به مربیان»، «آموزش مهارت تفکر» و «تفکر انتقادی» سخنرانی می‌کنند.

نشست «پژوهش برای کودک و نوجوان» ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، مجتمع شهید ملک شامران، پلاک ۲۴ برگزار خواهد شد.

مجموعه نشست‌های «ترویج خواندن» دوشنبه‌ آخر هر ماه با حضور صاحب‌نظران حوزه کودک و نوجوان در محل این کتاب‌خانه برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در این نشست‌ها آزاد است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است