آخرین تحولات سینما سپیده پس از بازسازی/ تعمیرات ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۶

آخرین تحولات سینما سپیده پس از بازسازی/ تعمیرات ادامه دارد

در راستای طرح تحول عمرانی و توسعه‌ای موسسه بهمن سبز حوزه هنری، قرار است سینما سپیده تهران یکی از بزرگ‌ترین کافه سینما و کافه کتاب‌های روباز کشور شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز گفت: در راستای طرح تحول عمرانی و توسعه‌ای موسسه بهمن سبز حوزه هنری، در اولویت اول این طرح، سینما سپیده تهران تبدیل به ۴ سالن با ۷ پرده نمایش می شود و قرار است یکی از بزرگ‌ترین کافه سینما و کافه کتاب‌های روباز کشور شود.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب این سینما، حوزه هنری برنامه ریزی ساخت این پردیس را در اولویت نخست خود در تهران قرار داده است. سینما سپیده علاوه بر توسعه به ۷ پرده نمایش، بعد از پردیس سینما سپهر ساری دومین سینمای چهارفصله روباز کشور خواهد شد.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز تاکید کرد: سعی شده در طرح‌های عمرانی بهمن سبز، امکانات و مکان‌های جانبی نیز در طراحی سینماها تعریف شود که اگر سینمایی در تهران تاسیس یا ترمیم می‌شود وجه تمایز آن با رقبا مشخص شود. مثلا وجه تمایز پردیس سپیده سالن‌های روباز، سالن کودک و یا کافه کتاب است که شاید در مقایسه با سایر پردیس‌ها به دلیل ایجاد مزیت‌های نسبی و امکانات بیشتر توان رقابت با بخش خصوصی را دارد.

حسینی اضافه کرد: کافه سینما رو باز پردیس سینمایی سپیده صبح‌ها سرو صبحانه، شاهنامه خوانی، نقالی، موسیقی زنده و روزی دو سانس نمایش فیلم و سینمای روبازی که در چهارفصل سال فیلم نمایش می‌دهد دارد و وضعیت چیدمان و سرمایش و گرمایش آن متفاوت و متمایز است. سینمای کودک یا مرکز کتاب این پردیس که بخشی از سوره مهر است یکی دیگر از وجوه تمایز بارز این پردیس با مشابه‌های داخلی آن است. همچنین سایر سینماهای در حال ترمیم و ساخت طرح توسعه و عمران «بهمن سبز» نیز طرح توجیهی و نقاط تمایز دارد.

مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری در پایان گفت: روند احداث پردیس سینمایی سپیده از ابتدای آذر آغار شده است و علاوه بر این پردیس، تعمیرات ۵ پردیس سینمایی دیگر نیز در شهرها و استان‌های مختلف کشور شروع شده است. از هفته آخر آبان ماه، پروژه تاسیس و بازسازی ۶ پردیس سینمایی مجهز و مدرن در سطح کشور توسط حوزه هنری کلید خورد که سینما سپیده تهران با تبدیل به پردیسی هفت سالنه و اولین سینمای روباز تهران از جمله آن است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است