روسای کمیته‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو منصوب شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵
با حکم معاون صدای رسانه ملی؛

روسای کمیته‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو منصوب شدند

روسای کمیته‌های «پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو» شامل اطلاع رسانی، داوری، پشتیبانی، فنی، امنیت و فضای مجازی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی طی احکامی، حامد فاتحی را به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی رسانه‌ها، تبلیغات و مراسم، بهنام احمد پور مبارکه را به عنوان رییس کمیته داوری، امیر بیات به عنوان رییس کمیته پشتیبانی و تدارکات، شاهید مظفری به عنوان رییس کمیته برنامه ریزی، کنترل پروژه و مدیریت دانش، علیرضا باقری به عنوان رییس کمیته صیانت و حفاظت، سید رضی به عنوان رییس کمیته، مهدی شاملو به عنوان رییس کمیته فضای مجازی، احمد مهدوی به عنوان رییس کمیته آموزش و فرید صادقی را به عنوان مسئول بخش مردمی برای پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو منصوب کرد.

حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی با بیان اینکه به زودی شورای بین الملل «پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو» نیز تشکیل خواهد شد، عنوان کرد: قصد داریم ترسیمی از سند چشم انداز جشنواره بین المللی رادیو داشته باشیم تا در جشنواره بیستم به اهداف آن نایل شویم.

وی با بیان اینکه تمام بخش های داوری باید به درستی احصا شده و توسط رییس کمیته داوری، شکل بگیرد، بیان کرد: میزان پیشرفت به عنوان مولفه ای در رقابت برنامه سازان باید لحاظ شود و برای آن نیز جایزه ای به عنوان تشویق در نظر گرفته شود.

برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقا کیفیت آثار «جشنواره پانزدهم رادیو»، برگزاری نمایشگاه در طول مدت جشنواره از جمله مواردی بود که معاون صدا به آن اشاره کرد.

شاه آبادی تصریح کرد: با راه اندازی رادیوی پانزدهمین دوره از جشنواره، می توانیم مخاطبان خود را از اتفاقاتی که در طول زمان جشنواره رخ می دهد، آگاه کرده و هر شبکه نیز می تواند برنامه شاخص خود را برای شنوندگان خود پخش کند.

وی با بیان اینکه محور یابی و استخراج  خبر در «پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو» از ماموریت های مهم کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات است، گفت: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات می بایست رویدادهای مهم جشنواره را رصد کرده و به اطلاع مردم برساند.

معاون صدای رسانه ملی همچنین در پایان مطرح کرد: هدف ما از برگزاری جشنواره رادیو، ارتقای روحیه همکاران برای تهیه و تولید آثاری قوی است و در این راه می بایست حرکتی نو صورت گیرد تا آثار جشنواره ای شامل ایده های جذاب و خاص باشد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو اول تا چهارم اردیبهشت سال۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است