«هزارتو» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۳

«هزارتو» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

فیلم سینمایی «هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی یکشنبه در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی یکشنبه ۲۴ آذر ماه ۹۸ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می آید و پس از آن با حضور عوامل این فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: زندگی یه هزارتوی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجه‌اش نمی‌شی!

شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، پژمان جمشیدی، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، مریم معصومی، شیرین یزدان بخش و مهسا همتی بازیگران فیلم «هزارتو» هستند.

امیرحسین ترابی نویسنده و کارگردان، سحر عصرآزاد منتقد، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم مهمانان پانصد و سی و دومین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است