آسیب‌شناسی ورود سلبریتی‌ها به عرصه‌ ادبیات در «گیومه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶

آسیب‌شناسی ورود سلبریتی‌ها به عرصه‌ ادبیات در «گیومه»

برنامه زنده رادیویی «گیومه» این هفته به آسیب‌شناسی ورود سلبریتی‌ها به عرصه‌ شعر، ادبیات و نقاشی می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این هفته در برنامه زنده رادیویی «گیومه» عوامل تاثیرگذار بر انزوای ادبیات معاصر ایران در جهان بررسی می‌شود.

آزاده شاهرخ‌مهر تهیه کننده برنامه رادیویی «گیومه» ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: علاوه بر بررسی عوامل تاثیرگذار بر انزوای ادبیات معاصر ایران در جهان اینکه چرا در کشور ما جوایز بزرگ ادبی پا نمی‌گیرند از موضوعاتی است که در «گیومه» مطرح می‌شود.

وی افزود: موضوع دیگری که این هفته به آن می‌پردازیم درباره سینمای نوجوان است و اینکه کدام الگوها و قهرمان‌ها برای نوجوان ایرانی به تصویر کشیده‌ شده اند؟

تهیه کننده «گیومه» در ادامه مطرح کرد: بررسی وضعیت رقابت در موسیقی پاپ و اینکه کدام متر و معیار، سطح کیفیِ آثار روز موسیقی را تعیین می‌کند؟ بازار موسیقی یا جشنواره‌های تخصصی؟و آسیب‌شناسی حذف جایزه‌ باربد از جشنواره‌ ملی موسیقی فجر از دیگر موضوعاتی است که به آن خواهیم پرداخت.

شاهرخ مهر در پایان عنوان کرد: نگاهی آسیب‌شناسانه به ورود سلبریتی‌ها به عرصه‌ شعر، ادبیات و نقاشی و در واقع نقدی بر فعالیت پرآوازه‌ها در شعر و ادبیات و حوزه‌های غیرمرتبط با تخصصی که دارند نیز از دیگر موضوعاتی است که در «گیومه» رادیو نمایش به آن خواهیم پرداخت.

برنامه «گیومه» تا پایان هفته جاری به نویسندگی تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر، کارشناسی مجری شهاب شهرزاد و با همکاری غزاله پورخاکی در بخش «شوخی با خبرها و خبرهای تئاتر» و «روی میز خبر» با اجرای محمدعلی مومنی از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۳۰ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است