موزیک‌ویدیوی «حیفه» را آماده کرده‌ام/ انتشار قطعات جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹
مجید اخشابی در گفتگو با صبا:

موزیک‌ویدیوی «حیفه» را آماده کرده‌ام/ انتشار قطعات جدید

مجید اخشابی آهنگساز و خواننده پاپ، از انتشار موزیک‌ویدیو و قطعات جدید خبر داد.

مجید اخشابی آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در زمینه تولید آثار موسیقایی تازه‌ترین کارم اثری است با نام «خانه مهر» که برای تیتراژ برنامه تلویزیونی شبکه جام جم ساختیم و منتشر شد.

وی افزود: موزیک‌ویدیوی «حیفه» هم از نمونه‌ کارهای جدیدم است که چند ماهی روی آن کار کرده‌ایم و تا چند وقت دیگر منتشر خواهد شد. چند اثر دیگر هم در دست تولید و انتشار داریم که به محض آماده شدن در ماه‌ آینده منتشر خواهد شد.

این آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ درباره فعالیت‌های علمی خود نیز بیان کرد: کماکان در دانشگاه‌ها و موسسه موسیقی «همراز» به تدریس مشغول هستم و حاصل این تحقیقات و پژوهش‌هایم در چند کتاب در حال آماده سازی است تا در زمینه آموزش منتشر شود. در واقع در زمینه آموزش موسیقی مکتوباتی که به‌روز باشد و علم موسیقی را درست به هنرجویان یاد بدهد بسیار کم است و از مدت‌ها پیش در ذهن داشتم تا برای آموزش ساز و آواز کتاب‌هایی را آماده کنم که در ماه‌های آینده این کتاب‌ها هم منتشر خواهد شد.

خواننده قطعه معروف «گمگشته» درباره اجراهای زنده اش نیز توضیح داد: همچنان به اجراهای صحنه‌ای در اعیاد و مناسبت‌ها مشغول هستم البته قصد اجرای کنسرت هم دارم اما با ساختاری که در ذهن من وجود دارد، احتیاج به فراغت بیشتری از کارهایم دارم تا بتوانم متمرکزتر با یک گروه ارکستر بزرگ چند ماهی تمرین داشته باشم و در زمان بهتری به اجرای کنسرت بپردازم.

اخشابی در پایان درباره فضای این روزهای موسیقی بیان کرد: همانطور که برای همه روشن و آشکار است، موسیقیِ روز ما موسیقی باکیفیت و بامحتوایی نیست و متاسفانه گوش و سلیقه مردم به اینگونه موسیقی‌ها عادت کرده است. باید شرایطی ایجاد شود تا مردم از کارهای بهتری استقبال کنند و اگر رسانه ها با هم همراه شوند و در سطح ارتقای هوش، سلیقه و آگاهی و زیبایی شناسی مخاطبان گام بردارند، مردم نیز کمتر به سمت موسیقی‌های سخیف و بی‌محتوا روی می‌آورند. باید همه ما با هم کمک کنیم تا سلیقه مردم به سمتی سوق پیدا کند که دیگر از هر موسیقی عجیب و غریبی حمایت نکنند و فضای موسیقی بهبود یابد.

ریحانه علی محمدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است