انصراف تهیه‌کننده «اتوپیا» از ادامه اجرا/ کارگردان «مدرسه پینوکیو» باز هم دچار دردسر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
صبا پیگیری کرد؛

انصراف تهیه‌کننده «اتوپیا» از ادامه اجرا/ کارگردان «مدرسه پینوکیو» باز هم دچار دردسر شد

تهیه کننده نمایش «اتوپیا» دلایل اصلی انصراف این نمایش از اجرا را بیان کرد.
مانا اصلان‌پور تهیه کننده نمایش «اتوپیا» به کارگردانی آرش سنجابی که از ۱۸ آذر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته بود در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا با تایید انصراف این نمایش از اجرا توضیح داد: ما ۲ ماه برای اجرای این نمایش تمرین انجام داده بودیم و همه اوامر مالی آن برعهده من بود و تا امروز هیچ فروشی نداشتیم و بیشتر این کار برای من ضرر بود و بیشتر به دلیل بازیگرها چیزی نمی‌گفتم و متاسفانه برای کارگردان هیچ اهمیتی نداشت.

وی افزود: من متوجه حواشی کارگردان بودم اما به دلیل نمایش و بازیگران اهمیتی نمی‌دادم اما کارگردان کاری برای نمایش انجام نمی‌داد و حتی بازی با نور را با بچه‌ها تمرین نکرد و تا جایی که روز افتتاحیه نمایش سیروس الوند از بازیگران انتقاد کرد که چرا با نور بازی نمی کنند و هرچه به کارگردان تذکر می دادیم او توجهی نداشت.

اصلان‌پور با بیان اینکه تمام ضررهای مالی شامل وی شده است، تاکید کرد: من نمی‌دانم چه کسی تیزر این نمایش را برای شبکه من و تو فرستاده ولی من باید جوابگو این مشکلات باشم.

وی افزود: این کارگردان با اینک شناخته شده است اما نمی‌توانست از بازیگران بازی بگیرد و بازیگردانی کند.

این تهیه کننده در پایان اظهار کرد: من طی جلسه‌ای که با مدیریت پردیس شهرزاد داشتم به دلیل فروش پایین بلیت، مسایل کارگردانی و متن ضعیف تصمیم به انصراف گرفتم.

در چند روز گذشته چهار بازیگر اصلی نمایش «مدرسه پینوکیو» باز هم به کارگردانی آرش سنجابی از بازی در این کار انصراف دادند و آن تئاتر نیز با چالش رو به رو شد.

پویا امینى، بابک صحرایی، شیدا یوسفی، زهرا عاملى، حدیثه تهرانی، شیوا طاهری و ریحانه سلامت بازیگران «اتوپیا» هستند.

انتهای پیام/

یک نظر

  • متاسفانه وقتى گارگردانى بر خلاف قانون چند اجرا يا دو اجرا در يك زمان داشته باشد بعيد نيست كه دچار مشكل و باعث ضرر تهيه كنمده بشود و بينده اى نداشت باشد اين را مسولين بايد پيگيرى كنمد وجبران خسارت روحى و مالى تهيه كننده شوند و همچينين ابروى ان وببين چرا هر دو اجرا مشكل داشته پس يقينا مشكل كارگردان اهم موضوع هست