آیا آخرین فیلم تارانتینو «بیل را بکش ۳» خواهد بود؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۰

آیا آخرین فیلم تارانتینو «بیل را بکش ۳» خواهد بود؟

کوئنتین تارانتینو هفته گذشته در یک مهمانی شام با اوما تورمن از قصدش برای ساخت سومین قسمت «بیل را بکش» گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندیپندنت، کوئنتین تارانتینو کارگردان مشهور هالیوودی که مدت ها پیش گفته بود یک روز در آینده می خواهد قسمت جدید «بیل را بکش» را بسازد دوباره امید هوادارانش را برای بازگشت عروس انتقام جوی سینما به پرده نقره ای زنده کرد.

تارانتینو به تازگی در گفتگو با رادیویی در آمریکا به این موضوع اشاره کرد و گفت: شب گذشته یک ضیافت شام با اوما تورمن داشتم، من ایده ای دارم که با او قسمت سوم «بیل را بکش» را بسازم.

خالق «پالپ فیکشن» افزود: پس از آن (اتفاق های قسمت دوم «بیل را بکش») چه اتفاقی برای عروس فیلم افتاد؟ در این فیلم چه کاری می خواهم انجام بدهم؟ این ها سوالاتی است که وجود دارد. نمی خواهم فقط با چند ماجراجویی سرگرم کننده سر و کار داشته باشیم، استحقاق شخصیت عروس فیلم بیشتر از اینهاست، عروس قصه ما مدت های زیادی است که سخت مبارزه کرده است.

کوئنتین تارانتینو که مدت ها پیش مدعی شده بود بعد از ساخت دهمین فیلمش از دنیای سینما خداحافظی می کند امسال با نهمین فیلمش «روزی روزگاری در هالیوود» نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرده است.

این کارگردان و فیلمنامه نویس مشهور در تابستان امسال دوباره تاکید کرد که بعد از ساخت دهمین فیلمش قصد بازنشستگی از دنیای سینما را دارد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است