جیمز باند به پروژه «سیندرلا» پیوست | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶

جیمز باند به پروژه «سیندرلا» پیوست

پیرس برازنان نیز به تیم بازیگران یک بازسازی دیگر از «سیندرلا» اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، پیرس برازنان بازیگر ایرلندی سینمای هالیوود برای بازی در نقش شاه به پروژه «سیندرلا» کمپانی سونی‌پیکچرز پیوست. در این پروژه کامیلا کابیو خواننده و ترانه‌سرای کوبایی نقش سیندرلا را بازی خواهد کرد و اجرای بخش‌های موزیکال کار را برعهده دارد. این اولین تجربه او در بازیگری خواهد بود.

کارگردانی «سیندرلا» و نگارش فیلمنامه آن بر عهده کی کنون بوده است. از دیگر نقش‌آفرینان این فیلم که قرار است ۵ فوریه سال ۲۰۲۱ روی پرده بیاید، می‌توان به بیلی پورتر، ایدنا منزل و نیکلاس گالیتزینه اشاره کرد.

«سیندرلا» اقتباسی سینمایی از داستان معروفی به همین نام و به قلم شارل پرو، شاعر و داستان‌سرای فرانسوی است و قصه دختر جوان یتیم و فقیری را روایت می‌کند که تحت حفاظت نامادری بدجنس و نامهربانش زندگی می‌کند. کمپانی دیزنی پیش از این و در ۱۹۵۰ انیمیشنی درام از این داستان را روانه سینماها کرده بود که بعدها ۲ بازسازی لایواکشن نیز از آن ساخته شد. نسخه اول یک موزیکال فانتزی با بازی ویتنی هوستنون و برندی بود که در سال ۱۹۹۷ عرضه شد و دیگری در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی کنت برانا روی پرده‌های سینما آمد و نزدیک به ۵۴۳ میلیون دلار فروخت.

پیرس برازنان در فاصله سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲، چهار بار در نقش جیمز باند در فیلم‌های «چشم طلایی»، «فردا هرگز نمی‌میرد»، «دنیا کافی نیست» و «روزی دیگر بمیر»، نقش‌آفرینی کرده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است