مدیر ارتباط با رسانه‌های صداوسیما تغییر کرد/ شریف زاده به روابط عمومی استان‌ها رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۰

مدیر ارتباط با رسانه‌های صداوسیما تغییر کرد/ شریف زاده به روابط عمومی استان‌ها رفت

علی کربلایی حسینی مدیر واحد اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها و سیدهادی شریف زاده مدیری روابط عمومی معاونت امور استان‌ها شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا وسیما در احکامی جداگانه علی کربلایی حسینی را به مدیریت واحد اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها و سیدهادی شریف زاده را به مدیریت روابط عمومی معاونت امور استان‌ها منصوب کرد.

محمدحسین رنجبران در این احکام، بر ارتباط مستمر با خبرنگاران و رسانه‌های مختلف و باز طراحی در شیوه‌های خبررسانی و به ویژه استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرده است.

درحکم رنجبران برای کربلایی حسینی آمده است: همچون مدیریت سابق این واحد، مسئولیت شورای سردبیری هفته نامه صداوسیما نیز بر عهده شما خواهد بود و امید است با همکاری سردبیر خوش فکر و توانای آن و دیگر اعضای مجموعه هفته نامه پنجاه و دو ساله رسانه ملی در نخستین سال از گام دوم انقلاب اسلامی طرحی نو برای آن دراندازید.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی همچنین از مدیر جدید روابط عمومی معاونت امور استانها خواسته است با توجه به گستره فراوان تولیدات استانی شوراهای منطقه‌ای روابط عمومی را به صورت منظم تشکیل دهد و خود نیز با روسای این شوراها جلسات و ارتباط مستمر داشته باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است