گردآوری آثار ۳۷ نقاش و مجسمه‌ساز در یک نمایشگاه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۶

گردآوری آثار ۳۷ نقاش و مجسمه‌ساز در یک نمایشگاه

نمایشگاه آثار نقاشی و حجم با رویکرد بررسی تحول هنر معاصر از 22 آذر ماه تا 22 دی ماه در گالری فریا برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی گالری فریا (اسپیناس)، نمایشگاه آثار نقاشی و حجم با رویکرد بررسی تحول هنر معاصر از ۲۲ آذر ماه در گالری فریا برپا می شود.

فرزاد صادقی مدیر این گالری گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت بررسی سیر تکوین هنر معاصر ایران تصمیم گرفتیم با هم‌اندیشی هنرمندان برجسته کشور و چند تن از استادان دانشگاه فراخوان مسابقه بررسی تحول هنر معاصر را منتشر کنیم.

وی افزود: چون می‌خواستیم هنرمندان برای شرکت در این رویداد با هیچ محدودیتی مواجه نباشند از این رو مبلغ را برای ورودی درنظر نگرفتیم تا بتوانیم میزبان طیف وسیعی از هنرمندان از جای جای ایران باشیم. همچنین فراخوان این مسابقه در دو بخش نقاشی و مجسمه آبان ماه سال جاری منتشر و با توجه به استقبالی که از این رویداد شد زمان شرکت در مسابقه را تا سوم آذر ماه تمدید کردیم.

صادقی درباره هدف این نمایشگاه توضیح داد: بالغ بر ۳۰۰ هنرمند از نقاط مختلف ایران تصاویری بیش از ۲۵۰۰ اثر هنری خود را از طریق ایمیل و سی دی به دفتر گالری ارسال کرده‌اند و پس از بررسی و کارشناسی ۶۵ اثر از ۳۷ هنرمند منتخب را برای نمایش انتخاب کردیم و با نمایش این آثار قصد داریم به نوعی تحول هنر تجسمی معاصر را به نمایش بگذاریم و فرصتی برای بررسی این آثار برای کارشناسان و منتقدان هنری فراهم کنیم.

نمایشگاه نقاشی و حجم از تاریخ ۲۲ آذر ماه به نشانی سعادت آباد، میدان بهرود، هتل اسپناس پلاس، ورودی دوم در گالری فریا (اسپناس) افتتاح می‌شود و تا ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت. این گالری روزهای یکشنبه تعطیل است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است