«یک کامیون غروب» راهی آنتن رادیو فرهنگ می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۴

«یک کامیون غروب» راهی آنتن رادیو فرهنگ می‌شود

برنامه «جادوی صحنه» رادیو فرهنگ روز شنبه 23 آذرماه ماه فیلم «یک کامیون غروب» مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

پرویز جمالی تهیه کننده برنامه رادیویی «جادوی صحنه» که از رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا عنوان کرد: روز شنبه ۲۳ آذرماه در برنامه «جادوی صحنه» قرار است قیلم «یک کامیون غروب» ساخته ابوالفضل صفاری را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: در این برنامه ابوالفضل صفاری به عنوان کارگردان و سحر عصرآزاد به عنوان منتقد سینما و فیلمنامه‌نویس این فیلم را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

«یک کامیون غروب» سومین فیلم بلند داستانی ابوالفضل صفاری است که به تهیه‌کنندگی رحمت‌الله اسدی، حسین حبیبی خلیفه لو و ابوالفضل صفاری در سال ۱۳۹۵ ساخته و از تاریخ ۱۹ آبان ماه در سینماها اکران شد.

این فیلم محصول مشترک ایران و آلمان است که پژمان بازغی، نادر فلاح، روشنک گرامی، سامان صفاری، خسرو بامداد، منظر لشگری، امیر رضا وزیری و مسعود مهرگان از بازیگران آن هستند.

«یک کامیون غروب» داستان خانواده‌ای است که در محل زندگی خود که شبیه کاروانسرا است پذیرای گردشگران هستند اما با ورود یک گروه موسیقی زیرزمینی به آنجا که یک زن ناشناس هم همراه آن‌ها است و با فشاری که برای تخلیه آن محل مواجه هستند، درگیر ماجراهایی می‌شوند.

برنامه «جادوی صحنه» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، به تهیه‌کنندگی پرویز جمالی، اجرا‌ و کارشناسی علی جعفری و گویندگی راضیه کردگاهد، ساعت ۱۵:۴۵ تا۱۶:۳۰ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است