بونگ جون‌هو کره‌ای در تلویزیون آمریکا روبه‌روی جیمی فالون نشست | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۲

بونگ جون‌هو کره‌ای در تلویزیون آمریکا روبه‌روی جیمی فالون نشست

کارگردان فیلم کره‌ای «انگل» در یک گفتگوی تلویزیونی با جیمی فالون درباره این کمدی سیاه برنده جایزه نخل طلا صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، بونگ جون‌هو فیلمساز کره‌ای و کارگردان فیلم تحسین شده «انگل –Parasite»، دوشنبه شب ۹ دسامبر برای اولین بار در قاب تلویزیون آمریکا و در برنامه گفتگوی شبانه جیمی فالون حضور پیدا کرد.

او که به همراه مترجم خود در این برنامه حضور پیدا کرده بود درباره فیلم خود که روز گذشته موفق به کسب ۳ نامزدی در جشنواره گلدن‌گلوب شامل رشته‌‌های بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شده بود، صحبت کرد.

جون‌هو پس از آن که با پرسش فالون درباره داستان «انگل» رو به رو شد،گفت ترجیح می‌دهد راجع به فیلم خیلی صحبتی نداشته باشد، چرا که مخاطبان برای تماشای آن بهتر است بدون پیش‌زمینه به سالن سینما روند، اما او پس از اصرار جیمی فالون و شوخی‌هایش مبنی بر اینکه در برنامه تلویزیونی باید راجع به چیزی صحبت کند، اینطور پاسخ داد: داستان «انگل» درباره یک خانواده است. پسری به عنوان معلم وارد یک خانه ثروتمند می‌شود و داستان از آن‌جا پیش می‌رود.

«انگل» پیش از این و در آخرین دوره جشنواره فیلم کن برنده جایزه نخل طلا شد و یک تحسین ۸ دقیقه‌ای ایستاده از سوی تماشاگران دریافت کرد. الخاندرو ایناریتو رییس هیات داوران فستیوال کن انتخاب «انگل» به عنوان برنده بالاترین جایزه این جشنواره را یک تصمیم قاطع و یک‌دل از سوی اعضای هیات داوران خواند. فالون در برنامه خود پس از آن که به جون‌هو برای دریافت اولین نخل طلا برای سینمای کره‌جنوبی تبریک گفت از او درباره دلیل قطع کردن تشویق مخاطبان با جمله «بسیار خب،‌ بریم خانه» سوال کرد. بونگ در پاسخ گفت: نمایش فیلم دیروقت بود و تشویق مخاطبان خیلی طول کشید و من و بازیگران بسیار گرسنه بودیم!

کمدی سیاه «پارازیت» اخیرا جایزه بهترین فیلم منتقدان آنلاین نیویورک و انجمن منتقدان لس‌انجلس را دریافت کرده است. داستان فیلم حول یک مرد و خانواده بی‌کارش می‌گردد که طی ماجراهایی به درون خانه یک خانواده پولدار وارد شده و ماجراهایی را رقم می‌زنند.

«پارازیت» برای شرکت در بخش‌های بهترین فیلم خارجی و بهترین فیلم سال آکادمی اسکار نیز واجد شرایط است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است