«آن‌جا، همان ساعت» برای اکران کوتاه شد/ سندی از جامعه متوسط | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲
سیروس الوند در گفتگو با صبا:

«آن‌جا، همان ساعت» برای اکران کوتاه شد/ سندی از جامعه متوسط

سیروس الوند کارگردان «آن جا همان ساعت» با اعلام اینکه فیلم در تدارک دریافت پروانه نمایش است از کوتاه کردن اثر برای اکران خبر داد.

سیروس الوند کارگردان «آن جا، همان ساعت» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره اینکه آیا پروانه نمایش این فیلم که از بهمن ماه سال ۹۷ آماده اکران است، صادر شده است یا خیر، گفت: در انتظار دریافت پروانه نمایش هستیم تا با دریافت آن، فیلم را اواخر تابستان یا اوایل پاییز اکران کنیم.

وی ادامه داد: مدت زمان فیلم را ۱۰ یا ۱۲ دقیقه کوتاه کرده ام و الان فشرده تر از قبل شده است و ریتم بهتری دارد.

الوند با اشاره به اینکه در شرایطی که فیلم های کمدی سخیف و سطحی روی پرده می رود، «آن جا، همان ساعت» یک پیشنهاد برای مخاطب است، اذعان کرد: این فیلم یک درام است که دور از مردم نیست و گزارشی از اوضاع امروز جامعه به نسل آینده است.

وی در پایان گفت: این فیلم سندی است تا متوجه شویم که جامعه متوسط رو به پایین در دهه هفتاد در چه شرایطی بودند که رفتن به ژاپن هدفی برای جوان ها در آن زمان شده بود و از این منظر می توان گفت فیلم قابل توجهی است.

«آن جا، همان ساعت» فیلمی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیروس الوند و محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم به عنوان یکی از فیلم‌های رزرو بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سی‌وهفتم معرفی شد.

رعنا (معلم مقطع ابتدایی) و امیر (کارگر کارگاه بلورسازی) زندگی عاشقانه خود را در محله قدیمی در حاشیه شهر آغاز کرده‌اند غافل از آنکه شیطنتی جنون آمیز خوشبختی ساده آن‌ها را نشانه گرفته است.

پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت دوست، سعید پیردوست، امیرحسین فتحی، شاهرخ فروتنیان و هدیه بازوند بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است