اسامی تعدادی از بازیگران «بیگانه ای با من است»/ «محکومین ۲» مهر به آنتن می رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۲
بهروز مفید به صبا خبر داد:

اسامی تعدادی از بازیگران «بیگانه ای با من است»/ «محکومین ۲» مهر به آنتن می رود

به گفته تهیه کننده «بیگانه ای با من است» با قطعی شدن حضور تعدادی از بازیگران اواخر هفته آینده این سریال کلید می خورد.

بهروز مفید تهیه کننده «بیگانه ای با من است» ساخته کارگردانی احمد امینی در گفتگو با خبرنگار صبا درباره آخرین خبرهای تولید سریال گفت: با پایان مراحل پیش تولید، این سریال را در اواخر هفته آینده کلید می زنیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از بازیگران سریال مشخص شده اند، بیان کرد: شبنم قلی خانی، پرویز پورحسینی، مهران رجبی، پژمان بازغی، نگار عابدی، شیوا ابراهیمی و دنیا مدنی حضورشان قطعی شده است و با تعدادی دیگری از بازیگران در حال مذاکره هستیم.

مفید در پایان درباره سریال «محکومین ۲» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی نیز عنوان کرد: این روزها مراحل پس از تولید سریال را پشت سر می گذاریم و بناست مهرماه روی آنتن شبکه یک سیما برویم.

سریال «بیگانه‌ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده و کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید عنوان مجموعه‌ای در گونه ملودرام اجتماعی است که قرار است از شبکه دو سیما روانه آنتن شود. داستان این مجموعه در ۶۰ قسمت نگاشته شده که طی دو فصل ۳۰ قسمتی پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببان آن می‌شود.

سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است