مردم از چهره‌های جدید بازیگری استقبال می‌کنند/ حضور در دو فیلم سینمایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
لاله مرزبان در گفتگو با صبا:

مردم از چهره‌های جدید بازیگری استقبال می‌کنند/ حضور در دو فیلم سینمایی

لاله مرزبان بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما درباره ورود به دنیای بازیگری و کارهای آینده خود گفت.

لاله مرزبان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره ورود خود به عرصه بازیگری گفت: من دیپلم حسابداری دارم و در دانشگاه پردیس هنر هم بازیگری تئاتر خواندم اما پیش از این نیز تئاتر کار می‌کردم. البته که بیشتر این تئاترها کارهای تجربی بودند اما علاوه بر آن، سریال «هوش سیاه» را هم در ۱۶ سالگی بازی کردم. می توان گفت قبل از اینکه رشته حسابداری را انتخاب کنم شروع به فعالیت در بازیگری کردم.

وی درباره فعالیت‌های دیگر خود در کنار بازیگری بیان کرد: کار اصلی من طراحی داخلی و بازسازی ساختمان است.

بازیگر سریال «ستایش» درباره اولویت بندی خود بین تئاتر، تلویزیون و سینما توضیح داد: من هیچ وقت اولویت‌بندی خاصی نداشتم. علاقه قلبی من تئاتر است اما اولویت قلبی من هر کار بهتری است که وجود داشته باشد. درواقع کاری که متن، گروه و نقش آن را دوست داشته باشم اولویت من است. مساله من تئاتر یا تلویزیون و سینما نیست بلکه کیفیت کار برای من مشخص کننده و دلیل انتخاب است.

بازیگر فیلم «به وقت شام» درباره حضور چهره‌های جدید در حوزه بازیگری مطرح کرد: استقبال از بازیگران جوان در سینما و تلویزیون خیلی خوب است و به نظر من مردم برخلاف افکار عمومی چهره‌های جدید را دوست دارند و از آنها استقبال می‌کنند البته که همه این موارد بستگی به کار موفق هم دارد.

وی که تجربه کارگردانی فیلم کوتاه را هم در کارنامه کاری خود دارد درباره اینکه آیا باز به سمت کارگردانی خواهد رفت و آیا هدف نهایی او خواهد بود، مطرح کرد: در حال حاضر تمرکز اصلی من روی بازیگری است و برای آینده هم تصمیم خاصی ندارم.

مرزبان در پایان درباره کارهای آینده خود گفت: فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» به کارگردانی تاکه فومی تسوتسویی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی را دارم که در نوبت اکران قرار دارد و برای دو فیلم سینمایی هم صحبت کردیم که منتظر شروع پیش تولید آنها هستم که یکی از آنها بعد از عید نوروز کلید می‌خورد و یکی دیگر از آنها تا آخر امسال فیلمبرداری خود را شروع می‌کند.

لاله مرزبان بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در فیلم‌های «مهمانخانه ماه نو» به کارگردانی تاکه فومی تسوتسویی، «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده، «هیس دخترها فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده و سریال‌های «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی، «آنام» به کارگردانی جواد افشار و «هوش سیاه» به کارگردانی مسعود آب پرور ایفای نقش کرده است.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است