تهیه‌کننده «همسرایی» مفقود شده است/ حضور در «شهر گربه‌ها» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۰
امیر غفارمنش در گفتگو با صبا:

تهیه‌کننده «همسرایی» مفقود شده است/ حضور در «شهر گربه‌ها»

امیر غفارمنش می‌گوید به دلیل مفقود شدن تهیه‌کننده سریال «همسرایی» پخش این سریال بلاتکلیف مانده است.

امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری عنوان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال جدید سعید سلطانی هستم. این سریال اولین همکاری من با ایشان است که مهدی احمدی، مسعود رایگان، بهنام تشکر، آزیتا لاچینی و… از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

وی ادامه داد: همچنین در فیلم سینمایی «شهر گربه ها» به کارگردانی سیدجواد هاشمی که یک کار در حوزه کودک و نوجوان است، حضور دارم که فقط بخش استودیویی کار باقی مانده است که باید آن را انجام بدهیم. مریم سعادت، فرهاد آییش، غلامرضا بنفشه خواه و یوسف تیموری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بازیگر «خوش نشین‌ها» با اشاره به اینکه سریال «همسرایی» را نیز آماده پخش دارد، مطرح کرد: کارگردان این سریال حسین تبریزی است و فیلمبرداری آن حدود ۲ سال پیش در زمان ریاست ناصر کریمان در شبکه سه به پایان رسید اما تهیه کننده سریال بعد از آنکه شبکه سه پول ایشان را پرداخت کردند، مفقود شد و پخش سریال نیز بلاتکلیف مانده است. از آنجا که این سریال زیر نظر شبکه سه بوده به شبکه رجوع کردم و قرار است درباره این سریال پاسخگو باشند چراکه من و دوستان دیگر از سریال طلب داریم.

غفارمنش در پاسخ به این پرسش که ملاک هایش برای انتخاب یک نقش چیست، بیان کرد: باید نقش به دلم بنشیند و احساس کنم می توانم کاری برای نقش انجام بدهم و چیزی به قصه و نقش اضافه کنم، آن را قبول می‌کنم و محدودیت‌های سنی و یا اجتماعی برای انتخاب نقش در نظر نمی‌گیرم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در کارهای جدی و طنز را به یک اندازه حضور داشته است، اظهار کرد: از آنجا که مردم ایران بیشتر نیاز به لبخند دارند شاید کارهای طنز بیشتر دیده شده و در ذهن مانده است اما کار در حوزه طنز به دو دلیل سخت شده است چراکه در حال حاضر کمدی، کمدی مدرن و موقعیت است و آن کمدی رادیویی مبتنی بر دیالوگ دیگر مورد استقبال واقع نمی‌شود و دیگر آنکه خنداندن مردم ایران که خود طناز هستند، سخت شده است و در این دوران هم لبخند سخت به لب مخاطبان می‌آید.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است