اجرای «مدرسه پینوکیو» با یک شب وقفه ادامه می‌یابد/ صلاح‌دید کارگردان در اجرا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳
آرش سنجابی در گفتگو با صبا خبر داد: 

اجرای «مدرسه پینوکیو» با یک شب وقفه ادامه می‌یابد/ صلاح‌دید کارگردان در اجرا

کارگردان نمایش «مدرسه پینوکیو» به خبر انصراف چهار بازیگر این نمایش واکنش نشان داد.
آرش سنجابی کارگردان نمایش «مدرسه پینوکیو» در واکنش به خبر انصراف چهار بازیگر اصلی این نمایش بعد از نخستین اجرا در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا عنوان کرد: این نمایش با یک شب استراحت، از فردا سه شنبه ۱۹ آذرماه با ترکیب جدید بازیگران و پوستر جدید و با نهایت دقتی که باید یک تئاتر روی صحنه برود، اجرا می شود.
وی با اشاره به انصراف بازیگران این نمایش بیان کرد: پاسخ من به این اتفاق، اجرای این نمایش رو صحنه است همان طور که در همه این سال ها نیز همین بوده است.
کارگردان «مدرسه پینوکیو» در واکنش به سخنان نیلوفرلاری پور یکی از  چهار بازیگر جدا شده از این نمایش اظهار کرد: من به عنوان کارگردان کاری را روی صحنه بردم و صلاح دیدم این گونه نمایش را روی صحنه ببرم.
سنجابی با اظهار بی اطلاعی از دلیل انصراف چهار بازیگر نمایش «مدرسه پینوکیو» گفت: هر چهار نفر به دستور و خواست ما از اجرا کنار رفتند. این چهار نفر در اولین شب اجرای نمایش، بی نظمی در اجرا داشتند که بحثی بین ما و آنها صورت گرفت و گفتیم نباید این گونه باشد و کار به این جا کشیده شد.
وی در پایان درباره بازیگران جایگزین در این نمایش توضیح داد: من تیم بزرگی  به نام گروه تئاتر «دیگر» دارم که بازیگران بزرگی دارد و هر نمایشی که بخواهم روی صحنه ببرم، در این گروه بزرگ بارها تمرین می شود. بنابراین از میان آن ها، بازیگرانی که آماده اجرا برای این نمایش هستند، به عنوان جایگزین انتخاب خواهم کرد اما این اطمینان را می دهم که کیفیت اجرای این نمایش روی صحنه مشخص می شود و امشب بعد از انتشار پوستر رسمی و جدید این نمایش، اسامی بازیگران جایگزین نیز مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است