نام رسمی «احضار ۳» اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷

نام رسمی «احضار ۳» اعلام شد

بر اساس اعلام رسمی کمپانی برادران‌وارنر،‌ سومین فیلم مجموعه احضار، «شیطان مرا مجبور کرد» نام گرفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب،‌ استودیو برادران‌وارنر از عنوان سومین قسمت از مجموعه ترسناک «احضار –Conjuring» به صورت رسمی رونمایی کرد.

بر اساس خبری که این کمپانی در نمایشگاه کمیک‌کان برزیل منتشر کرده، این دنباله سوم «احضار: شیطان مرا مجبور کرد» نام گرفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این قسمت با داستانی تازه از وحشت، قتل و شیطانی ناشناخته روبه‌رو خواهیم شد که حتی اد و لورن وارن، محققان فعالیت‌های فراطبیعی نیز از آن شوکه می‌شوند. این محققان در یک پرونده احساسی با موردی مواجه می‌شوند که داستان آن با تلاش برای بازپس‌گیری روح یک پسر جوان آغاز شده و تا آن جا پیش می‌رود که یک فرد مظنون به قتل برای دفاع از خود به تسخیر روحی شیطانی درمی‌آید.

در این دنباله نیز پاتریک ویلسون و ورا فرمیگا به نقش‌آفرینی به جای کاراکترهای اد و لورن بازگشته‌اند و کارگردانی کار را مایکل چاوس انجام می‌دهد.

«احضار: شیطان مرا مجبور کرد» توسط جیمز وان و پیتر سفران تهیه خواهد شد که اساسا این جهان سینمایی را از ابتدا با همکاری یکدیگر خلق کرده‌اند.

دیوید لزلی جانسون‌مک‌گولدریک، فیلمنامه کار را بر اساس داستانی از خود و جیمز وان نوشته است.

«احضار: شیطان مرا مجبور کرد» با احتساب مجموعه فیلم‌های «آنابل» و «راهبه»، هفتمین اثر از دنیای سینمایی احضار به حساب می‌آید. بزرگترین مجموعه ترسناک تاریخ سینما که تا کنون فروشی نزدیک به یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار داشته است.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است