راهیابی ۱۱۸ اثر برای بازبینی در دو بخش جشنواره تئاتر «ثمر» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱

راهیابی ۱۱۸ اثر برای بازبینی در دو بخش جشنواره تئاتر «ثمر»

راه یافتگان به مرحله بازبینی دو بخش تئاتر صحنه و محیطی نهمین جشنواره تئاتر «ثمر» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر»، دبیرخانه رویداد فرهنگی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» با قدردانی از حضور دانشجویان و هنرمندان سراسر کشور برای مشارکت در این دوره، اسامی آثار راه یافته به مرحله بازبینی «بخش تئاتر صحنه» و دفاع از ایده «بخش تئاتر محیطی» را منتشر کرد.

گروه ارزیابی و انتخاب متون و ایده‌های بخش‌های تئاتر صحنه و محیطی متشکل از پریسا مقتدی، یوسف باپیری، علیرضا اولیایی، ملودی آرام نیا و علی گلدسته آثار راه‌یافته به این بخش ها را معرفی کردند.

از میان ۳۶۳ اثر صحیح دریافت شده در ۲ بخش تئاتر صحنه و محیطی، ۱۰۵ اثر در بخش تئاتر صحنه و همچنین ۱۳ اثر در بخش تئاتر محیطی به مرحله بازبینی و دفاع از ایده این جشنواره راه پیدا کردند.

صاحبان آثار راه‌یافته در این دو بخش به زودی به تماشاخانه عمارت نوفل لوشاتو دعوت خواهند شد تا درباره نحوه بازبینی و دفاع از ایده تئاتر محیطی با مسئولان جشنواره تعامل داشته باشند.

در صورتی که قبل از شروع فرآیند بازبینی، شرکت کنندگان، کسری مدارک لازم از جمله مجوز نویسنده یا مترجم را ارایه نکنند، آثارشان بازبینی نخواهد شد.

نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» به دبیری رضا دادویی نهم تا هجدهم اسفند ماه سال ۱۳۹۸ در بخش‌های مختلف «تئاتر صحنه»، «تئاتر محیطی»، «نمایشنامه نویسی»، «عکس ثمرنگار، پوستر و تیزر» و «مهمان» ویژه دانشجویان و هنرمندان در عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است