مردم از شرکت در «بی کرایه» خوشحال بودند/ شرایط ساخت قسمت دوم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۱
آرش گودرزی در گفتگو با صبا:

مردم از شرکت در «بی کرایه» خوشحال بودند/ شرایط ساخت قسمت دوم

تهیه‌کننده مسابقه «بی کرایه» همزمان با پخش آخرین قسمت‌های این مسابقه از شکل گیری ایده و سختی‌های تولید آن سخن گفت.

آرش گودرزی تهیه‌کننده مسابقه «بی‌ کرایه» که هر شب از شبکه نسیم پخش می‌شود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا از روند شکل‌گیری ایده مسابقه اینگونه گفت: «بی کرایه» اقتباسی از مسابقه‌ای خارجی به نام «کَش کَب» (Cash Cab) است که بسیار جریان ساز و اتفاقات جالبی را در این گونه تلویزیونی باعث شده بود و همین موضوع باعث شد تا به سمت ساختن «بی کرایه» در ایران برویم.

وی درباره دلیل انتخاب یک بازیگر برای اجرای مسابقه نیز توضیح داد: اجرا و مدیریت مسابقه همزمان با رانندگی کار سختی است در نتیجه فردی را می‌طلبید که توانایی چند جانبه داشته باشد. محمد نادری به دلیل ارتباط خوبی که با مردم دارد به خوبی از عهده این قضیه برآمد.

گودرزی از نحوه انتخاب مسافران که شرکت‌کنندگان این برنامه را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: مشکلاتی که در حین فیلمبرداری به وجود می‌آمد موجب تغییراتی در فرآیند تولید شد به همین دلیل شرایطی مانند حجاب و تمایل مسافر برای شرکت در مسابقه باعث شد تا مسابقه از غیرمنتظره بودن دور شود اما دیگر اتفاقات مسابقه به صورت فی البداهه در تاکسی رخ می‌داد.

وی با اشاره به اینکه شرایط کار کردن در خیابان سختی‌های فراوانی دارد، عنوان کرد: ساخت این مسابقه فشار زیادی برایمان داشت ولی نهایت تلاشمان را کردیم تا در آن شرایط سخت کار را به انجام برسانیم ضمن آنکه فکر می‌کنم کار ظرفیت این را دارد که بهتر شود.

گودرزی در پاسخ به اینکه آیا برای ساخت سری دوم مسابقه «بی کرایه» اقدام می‌کنند، گفت: ساخت سری دوم بستگی به شرایط مالی صدا و سیما و کنداکتور تلویزیون مربوط است اما به طور معمول برنامه‌هایی که تا به حال ساخته‌ام به سری دوم نرسیده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: مخاطبان اظهار کردند که چرا فقط در تهران این مسابقه برگزار می‌شود و فکر می‌کنم اگر بتوانیم در شهرستان‌های دیگر نیز مسابقه را ادامه دهیم اتفاق بهتری بیفتد. مردم از شرکت در مسابقه‌ای مانند «بی کرایه» که حالتی سرگرم‌کننده‌ دارد خوشحال می‌شوند و همین ویژگی‌های خاص ایده «بی کرایه» بود که ما اقدام به ساخت آن کردیم.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است