چهار داستان از «جان استاین بک» با ترجمه مهرداد وثوقی کتاب شد

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، «جنایت» عنوان مجموعه داستانی نوشته جان استاین بک است که با ترجمه مهرداد وثوقی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است.

این کتاب شامل چهار داستان از جان استاین بک نویسنده آمریکایی است که در 1100 نسخه و با قیمت 9 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

«بلدرچین سفید»، «تسمه»، «خود پاسبان» و «جنایت» عناوین داستان های این کتاب است.

انتشارات ققنوس آثار نویسندگان شناخته شده جهان را در قالب مجموعه پانوراما منتشر می کند.

در پشت جلد این کتاب ها درباره مجموعه «پانوراما» آمده است: «به رغم ضرباهنگ سریع زندگی امروز، اوقات ما پر است از فراغت های کوتاه و فرصت های طلایی. اتاق انتظار پزشک و صف بانک و وقت هایی که توی  تاکسی و مترو می گذرانیم، می تواند وقف سرک کشیدن از پنجره ای کوچک به جهان عجیب شاهکارهای  ادبی شود. ما نیز بارها اتفاق افتاده که تلاش کرده ایم مطالعه یکی از این شاهکارها را آغاز کنیم اما به دلیل هیبت اثر، نداشتن زمان کافی یا همگام نشدن با حال و هوای داستان از این کار بازمانده ایم. در این مواقع دسترسی به گزیده ای خوشخوان و مناسب از آثار نویسنده می تواند جرات و شوق مطالعه نوشته ای را که  خواندنش کاری شاق به نظر می رسید، در ما برانگیزد. «پانوراما» همین هدف را دنبال می کند: جهان نمایی وسیع که به آسانی در دسترس عموم مخاطبان قرار می گیرد.»

انتهای پیام/