«تیغ و ترمه» قرارداد اکران بست/ ادامه اکران فیلم‌های روی پرده

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین مصوبات جلسه شورای صنفی نمایش که ظهر امروز یکشنبه 17 آذرماه برگزار شد، به خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در گروه آستارا ثبت شد و اکران آن از چهارشنبه بیستم آغاز می شود.

وی افزود: فیلم «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی در یک سالن دیگر سینما آستارا ادامه دارد و همچنین قرارداد فیلم «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی در گروه آستارا و بعد از «تیغ و ترمه» ثبت شد. همچنین فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز، رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان طبق آیین نامه و با توجه به کف فروش سینما آزادی می‌تواند تا سه هفته دیگر ادامه داشته باشد اما براساس درخواست توزیع کننده فیلم «جان‌دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام امیری، تهیه کننده «ماجرای نیمروز، رد خون» موافقت کرد فیلم «جان‌دار» همزمان با «ماجرای نیمروز، رد خون» از چهارشنبه بیستم در گروه آزادی اکران شود.

فرجی یادآور شد: فیلم «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری از بیستم اکران می‌شود و با تمام شدن «چشم و گوش بسته» به کارگردانی فرزاد موتمن در گروه باغ کتاب جایگزین می‌شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان با اشاره به این نکته که سینماهایی که آثار کودک اکران دارند، موظف به نمایش یک سانس از ساعت 15 تا 19 هستند، بیان کرد: کف فروش فیلم‌ها به گونه‌ای است که اکران آنها ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/