«سگ بند» را تدوین می‌کنم/ آغاز بازی در «پایتخت» از دی ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳

«سگ بند» را تدوین می‌کنم/ آغاز بازی در «پایتخت» از دی ماه

مهران احمدی این روزها دومین فیلم سینمایی خود با نام «سگ بند» را تدوین می کند.

مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا اظهار کرد: بازی من در سری ششم سریال «پایتخت» هنوز آغاز نشده است، ولی آنگونه که گفته شده قرار است دی ماه کارم در این پروژه آغاز شود.

وی درباره دومین تجربه کارگردانی اش در فیلم «سگ بند» نیز چنین اطلاع رسانی کرد: هم اکنون مشغول تدوین فیلم سینمایی «سگ بند» هستم.

این بازیگر درباره فیلم کمدی «مطرب» که به کارگردانی مصطفی کیایی و بازی وی روی پرده است، گفت: خوشحالم این فیلم فروش خوبی دارد زیرا این فروش به رونق سینما کمک می کند.

وی درباره برخی نقد‌هایی که به فیلم و زمان اکران آن می شود، گفت: اولاً ما گوشمان از این قبیل نقدها پر است، ولیکن نباید از یاد برد هر فردی دارای نظری است که باید به آن احترام گذاشت.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا برای فیلم جدیدی قرارداد امضا کرده است، توضیح داد: جز «پایتخت» برای کار دیگری قرارداد بازی نبسته‌ام چون با توجه به حضور در این مجموعه فرصت برای حضور در فیلم یا سریال دیگر باقی نمی‌ماند.

وی در انتها اعلام کرد: البته «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی عنوان فیلمی سینمایی است که من در آن بازی دارم و به زودی اکران خواهد شد.

امیر جعفری، بهرام افشاری، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی، سعید امیرسلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی بازیگران «سگ بند» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم ها رو نخورید؛ لشگر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است