پوستر «ماسک» رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۶

پوستر «ماسک» رونمایی شد

پوستر نمايش «ماسک» به کارگردانی بهزاد اقطاعی رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، نمایش «ماسک» به نویسندگی مشترک بهزاد اقطاعی و ماهک مجد و کارگردانی بهزاد اقطاعی از روز چهارشنبه ۱۳ آذر کار خود را آغاز کرد.
نورالدین حیدرى ماهر مجرى طرح و شادى بابایى تهیه کنندگى این اثر نمایشى را به عهده دارند.
همزمان با رونمایى از پوستر نمایش «ماسک» بهزاد اقطاعی کارگردان این نمایش در یادداشتی بیان کرد:
«بازیگر، این اعجوبه اى که هنوز به طور کامل درک نشده، ابر انسانی است که باید امرى خارق العاده را محقق نماید. مسلما این مهم شامل حال کارمندان بازیگرى که به دم دستى ترین حالت ممکن با این مقوله برخورد کرده و صرفا به دلایل شهرت، ثروت، محبوبیت و… در این حرفه حضور دارند، نمى شود. اما بازیگر هنرمند قدم در راهى نهاده که از پیچیده ترین و طاقت فرساترین مسیرهایى است که یک انسان می تواند براى زندگى خود برگزیند. همیشه دیدن بازیگرانى که با هدف بازیگر شدن و نه معروف شدن این مسیر را مى پیمایند، برایم از هیجان انگیزترین لحظات است.»
نادر فلاح، لیلا بلوکات، تینو صالحی، شهروز دل افکار، مهدی صباغی، نوید هدایت پور و پیام امیرعبداللهیان بازیگران این نمایش هستند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان: رها شیرازى، منشى صحنه: الناز شهبازى، مدیر صحنه: مسعود رمضانى، دستیار صحنه: معین طارى، طراح صحنه: تینو صالحى، مشاور صحنه: هادی بادپا، آهنگساز: علی بابایی، طراح حرکت: عاطفه تهرانی، طراحی و ساخت افکت: مهدی سفیدگر، طراح لباس: تاپ سلر، طراح گریم: شیرین مقدم، طراح نور: رضا خضرایى، طراح دکور: علیرضا پناهی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتى، روابط عمومى، رسانه و تبلیغات مجازى: گروه هنرى پژواک و باصداى رازگل تفضلى شادکور.
این اثر نمایشی هر شب به جز شنبه ها ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.
علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند به سایت ایران نمایش مراجعه کرده و یا با شماره هاى ٠٩٣۵۵۶٢٩٨٢٢ و ٠٢١۶۶۴۶۴٩٠٠ تماس بگیرند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است