هیات انتخاب جشنواره اسباب‌بازی کانون معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸

هیات انتخاب جشنواره اسباب‌بازی کانون معرفی شدند

اسامی هیات انتخاب آثار پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اسامی هیات انتخاب آثار پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

شادی عظیمی مدرس دانشگاه، سردبیر فصل‌نامه هنر و طراحی «چهار باغ»، فرزانه بابایی طراح و شخصیت‌پرداز، طراح و سازنده عروسک‌های انیمیشن و صنعتی و مؤلف کتاب‌های هنر و خلاقیت برای کودکان و نوجوانان و صمد خطیبی طراح بازی‌های جمعی و برگزار کننده رویدادهای بازی‌محور و موسس کارگاه اندیشه‌بان با موضوع ایده‌پردازی در حیطه موضوع‌های فرهنگی‌ اجتماعی و مدیر گروه «باهمزی»، اعضای هیات انتخاب آثار پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی هستند.

همچنین آیدین مهدی‌زاده مدرس دانشگاه‌های علم و صنعت و شهید رجایی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز فصل‌نامه تخصصی هنر به عنوان ناظر هیات انتخاب و هیات داوری این جشنواره تعیین شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، دربازه زمانی ابتدای سال ۹۷ تا آذر سال ۹۸، ۲۷۶ اثر در بخش مجوز تولید و ۵۱۱ طرح در بخش ثبت طرح و با اعلام فراخوان دریافت آثار از ابتدای آبان، ۱۲۸ اثر در شش گروه حرکتی مهارتی، فرهنگی هنری، آموزشی، فکری، کمک‏ درمانی و الکترونیکی در کمیته داوری جشنواره ثبت نام کرده‌اند. آثار راه‏یافته به مرحله بعد، از سوی هیات داوران بررسی و داوری خواهد شد.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری ۷ تا ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ با شعار «تمرین زندگی» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است