۹ ماه است مشغول بازی در «پس از آزادی» هستم/ سریالی خانوادگی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۸
اصغر همت در گفتگو با صبا:

۹ ماه است مشغول بازی در «پس از آزادی» هستم/ سریالی خانوادگی

اصغر همت می گوید توجه سریال «پس از آزادی» محمدعلی باشه آهنگر به موضوعات خانوادگی و اجتماعی است.
اصغر همت بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی هستم.
وی ادامه داد: این سریال برخلاف دیگر کارهای آهنگر، تم دفاع مقدسی ندارد بلکه مجموعه ای است که به موضوعات اجتماعی و خانوادگی توجه دارد.
بازیگر «پس از آزادی» با اشاره به اینکه حدود ۹ ماه است مشغول بازی در این پروژه است، بیان کرد: این سریال کاملا در تهران جلوی دوربین رفته است و بازی من در «پس از آزادی» تا پایان سریال که یک ماه آینده است، ادامه دارد.
همت در پایان تاکید کرد: این سریال ۴۰ قسمت دارد و برای پخش از شبکه یک سیما آماده خواهد شد که به طور حتم سال آینده، روی آنتن این شبکه خواهد رفت.
خسرو شهراز، امید روحانی، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیاردشتی از بازیگران اصلی «پس از آزادی» هستند.
درباره داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان چه می‌دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه….
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است