می‌توانستم حضور پررنگ‌تری در «به رنگ خاک» داشته باشم/ بازی در «قاتل و وحشی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۱
عزت الله رمضانی‌فر در گفتگو با صبا:

می‌توانستم حضور پررنگ‌تری در «به رنگ خاک» داشته باشم/ بازی در «قاتل و وحشی»

عزت الله رمضانی فر می‌گوید با توجه به انتظار و شناختی که ببینده از او دارد باید در مجموعه «به رنگ خاک» حضور پررنگ‌تری می‌داشت.

عزت الله رمضانی‌فر بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره حضور خود در سریال «به رنگ خاک» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید شبیری که این روزها روی آنتن شبکه یک سیما است، بیان کرد: سال گذشته این مجموعه اپیزودیک در جزیره قشم فیلمبرداری شد و من در یک اپیزود ۱۵ قسمتی آن حضور داشتم. زمانی که از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت به جزیره قشم رفته بودم کارگردان «به رنگ خاک» من را در فرودگاه دید و پیشنهاد بازی در این سریال را به من داد و من نیز پذیرفتم.

وی با اشاره به اینکه «به رنگ خاک» اولین همکاری او با کارگردان و تهیه کننده این مجموعه است، مطرح کرد: با توجه به انتظار و شناختی که بیننده از من دارد باید در این مجموعه حضور پررنگ‌تری می‌داشتم و از این بابت شاید درباره نقش من کم فروشی شده است. این پتانسیل وجود داشت که داستان را بیشتر به سمت نقش من هدایت کنند اما از توان، چهره و نام من استفاده کافی نکردند.

بازیگر «به رنگ خاک» ادامه داد: دوست داشتم بیشتر در این کار ظاهر شوم. همچنین می‌توانستم کار را به سمت طنز بکشانم چراکه مردم طنز را بیشتر دوست دارند و خواسته آن‌ها از من نیز دور از انتظار نبود. با توجه به لوکیشن شاید اگر کار طنزی ارایه می‌دادم جذابیت کار بیشتر می‌شد.

رمضانی‌فر درباره بازخورد مخاطبان نیز اظهار کرد: بازخوردی که از مخاطبان گرفتم این بوده است که آن‌ها لوکیشن‌ها و قصه را پسندیده اند و حتی با دیدن سریال ترغیب شده اند که به این مناطق سفر کنند به ویژه که الان هوای جزیره قشم خوب است. به نظر من کاری است که باید دیده شود و شاید دیده هم شده چراکه از لوکیشن‌هایی استفاده شد که خوب و جدید بودند.

وی در پایان درباره جدیدترین فعالیت‌های خود نیز مطرح کرد: سریال «افسانه هزارپایان» به کارگردانی شهاب عباسی را آماده پخش دارم که این روزها در مرحله تدوین است. زمان پخش این سریال که حدود ۵۲ قسمت دارد و برای شبکه نسیم تولید شده است هنوز مشخص نیست. همچنین سه فیلم سینمایی نیز آماده نمایش دارم و در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی و نویسندگی حمید نعمت الله هستم که قرار است در سی‌وهشتمین جشنواره ملی فیلم فجر نمایش داده شود. پیشنهاد بازی در یک کار کودک و یک سریال دیگر را نیز دارم که اطلاعات آن به زودی اعلام می‌شود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000