حضور یک شاهد عینی دهه ۶۰ سر صحنه فیلمی با موضوع حزب توده | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۰

حضور یک شاهد عینی دهه ۶۰ سر صحنه فیلمی با موضوع حزب توده

محمد عطریانفر روزنامه نگار و سیاستمدار سر صحنه «لباس شخصی» با موضوع فعالیت های حزب توده حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری صبا، محمد عطریانفر روزنامه نگار و سیاستمداری که به اتفاقات سیاسی و امنیتی کشور اشراف دارد، با حضور سر صحنه فیلمبرداری «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی در سخنانی بیان کرد: «به مهدویان گفتم اگر قبل درباره فیلم با من صحبت می‌کردی، حتما اطلاعات بهتری از عباس زریباف به تو می‌دادم، چون عباس را می‌شناختم، همان موقع هم که دستگیرش کردند، همسرش با من تماس گرفت و گفت از عباس خبری ندارد و من سراغ یکی از دوستان رفتم و گفتم اگر عباس را گرفته‌اید به همسرش اطلاع دهید. بعد هم گفتم باید همسرش را هم می‌گرفتید، چون مثل خودش اطلاعات زیادی دارد»

معاون سیاسی اسبق وزیر کشور درباره فعالیت نفوذی ها در دهه ۶۰ اظهار کرد: من جزو اولین نفراتی بودم که وارد سپاه اصفهان شدم و با رحیم صفوی از همان موقع رفیق بودم. در ساختمانی که ما در آن فعالیت می کردیم نفوذی داشتیم. یک روز من با همین نفوذی که آن زمان نمی دانستیم او نفوذی بین ماست، بیرون بودم و گفتم فلانی چقدر راحت می شود از اینجا با آر پی جی ساختمان را زد. در واقع احساس نگرانی داشتم که ما خیلی در دسترس بودیم برای عملیات های ضدانقلاب! چند هفته بعد دقیقا از همان نقطه ساختمان ما را زدند و بعدش فهمیدیم خود این آقا نفوذی بوده و گرا داده که ساختمان سپاه را بزنند.»

عطریانفر همچنین با بیان این که واقعیت ها و وقایع تاریخی ظرفیت بالایی برای درام شدن دارند، یادآور شد: در سال های اخیر فیلم های خوبی که می بینیم، ریشه در اتفاقات واقعی دارند.

عطریانفر برای ربیعی آرزوی موفقیت کرد و در پایان گفت: این جمع که همه جوان هستند، می‌توانند اتفاق خوبی را در جشنواره رقم بزنند.

فیلم «لباس شخصی» جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد است که برای حضور در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر مراحل فنی خود را طی می‌کند.

این فیلم که اثری تاریخی سیاسی است، به اتفاقات دهه شصت و فعالیت پیچیده حزب توده در ایران می پردازد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است