«قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» رخ داد/ تخفیف دانشجوییِ «آن دیگری» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳
در تئاتر شهرزاد؛

«قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» رخ داد/ تخفیف دانشجوییِ «آن دیگری»

نمایش «قتل در موقعیت 35 درجه شمالی» به کارگردانی امین میری شب گذشته 12 آذرماه روی صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، نمایش «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» به کارگردانی امین میری شب گذشته ۱۲ آذرماه روی صحنه رفت.

تازه ترین نمایش امین میری با عنوان «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» در نخستین شب اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفت. این اثر نمایشی تازه ترین نمایش امین میری بعد از نمایش «شلتر» محسوب می‌شود و این نمایش هرشب ساعت ۱۸ در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش یک اثر اقتباسی از رمان «در خیابانی که تو در آن زندگی می کنی» به نویسندگی ماری هیگینز کلارک است و امیر جنانی، آزاده مشعشعی، هدیه آزاده، امیررضا میر آقا، میثم غنی زاده، وحید منتظری، آرش دهقان شاد، دینا هاشمی، محمد احمدی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین نمایش «آن دیگری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد که اجراهای خود را در تاریخ ۹ آبان سال جاری در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد، هفته پایانی خود را سپری می‌کند و این نمایش تا روز ۱۹ آذرماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت. این نمایش در روز جمعه پانزدهم آذر به دلیل تقارن با وفات حضرت معصومه در ساعت ۱۶ اجرا خواهد شد و این اجرا مختص دانشجویان تمامی رشته ها است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت و ایران نمایش بلیت های این اثر نمایشی را با قیمت ۳۰ هزارتومان خریداری کنند.

آزاده صمدی، محمدرضا علی اکبری و طاهره هزاوه بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است