فیلم کوتاه «۲۱:۴۸» به پس‌تولید رسید/ وقتی زمان می‌ایستد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۹
ابوالفضل آهنگری در گفتگو با صبا:

فیلم کوتاه «۲۱:۴۸» به پس‌تولید رسید/ وقتی زمان می‌ایستد

ابوالفضل آهنگری کارگردان فیلم کوتاه «21:48» درباره مضمون این فیلم توضیح داد.

ابوالفضل آهنگری کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه «۲۱:۴۸» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره مضمون این اثر توضیح داد: این فیلم کوتاه ۳ دقیقه‌ای که تقریبا ۴۰ درصد آن برگرفته از یک داستان واقعی است، مضمونی سیاسی-اجتماعی دارد و این فیلمنامه با نگاهی به حقوق زنان نوشته شده است.

وی درباره وضعیت فعلی تولید «۲۱:۴۸» عنوان کرد: درحال حاضر فیلمبرداری در شهر بابل به پایان رسیده است و در مرحله پس تولید هستیم.

این کارگردان همچنین درباره مشکلاتی که برای تهیه مجوز برای فیلمبرداری این کار بوجود آمده است، بیان کرد: لوکیشن فیلمبرداری «۲۱:۴۸» در یک مدرسه مخروبه در شهر بابل است و پس از اینکه موفق به تهیه مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نشدم به دلیل مشکلاتی که در فیلمنامه این کار عنوان کرده‌اند، طی صحبت هایی در نهایت توانستیم مجوز فیلمبرداری در این مکان را تهیه کنیم ولی با پیگیری هایی که به تازگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرده‌ام، همچنان این کار مجوزی ندارد.

وی در پایان درباره علت اینکه این فیلم «۲۱:۴۸» نام دارد، توضیح داد: زمانی که زلزله کرمانشاه رخ داد ساعت ۲۱:۴۸ بود و من یا توجه به فیلم دیگری که ساخته بودم با همین نام و باز این کار نیز مجوزی نگرفت در تلاش برای نشان دادن این هستم که زمان جلو می‌رود و زتدگی ادامه پیدا می‌کند اما در کرمانشاه همچنان ساعت ۲۱:۴۸ است.

فاطیما یوسف زاده، خانم روفیا محسن نژاد، و ابوالفضل آهنگری بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
عوامل دیگر «۲۱:۴۸» عبارتند از نویسنده تهیه کننده و کارگردان: ابوالفضل آهنگری، تصویربردار و تدوینگر: شورش جعفری، گریمور: زینب واثقی، طراح صحنه: محمد غلامرضایی، عکاس: مائده حامی طبری.
فاطمه شوقی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است