نمایش «باد دوچرخه‌سوار» در جشنواره فیلم فرانسه | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷

نمایش «باد دوچرخه‌سوار» در جشنواره فیلم فرانسه

پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» در بخش مسابقه فیلم‌های نوجوانان بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن «نویی مجیک» فرانسه نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انیمیشن کوتاه ۶ دقیقه‌ای «باد دوچرخه‌سوار» آخرین ساخته نازنین سبحان سربندی و از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در بخش مسابقه فیلم‌های نوجوانان بیست‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن «نویی مجیک» فرانسه نمایش داده می‌شود.

قرار است روزهای ۱۳، ۲۰ و ۲۳ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۴، ۱۱ و ۱۴ دسامبر ۲۰۱۹ در یک مجموعه یک ساعت و چهارده دقیقه‌ای برای مخاطبان با گروه سنی ۷ سال به بالا به همراه فیلم‌های کوتاه انیمیشن کشورهای فرانسه، چک، نروژ، آلمان، اسپانیا و بلژیک اکران شود و با رای تماشاگران بهترین اثر انتخاب شود.

داستان پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» در اصل باد جوانی است که صاحب دوچرخه‌ای می‌شود، باد به وسیله دوچرخه سریع‌تر می‌وزد و بدون صرف انرژی زیاد آزادانه به هر طرف می‌رود و از گردش لذت می‌برد. از همه مهم‌تر اینکه او تنها بادی است که چنین وسیله‌ای دارد و این آزادی و قدرت تازه به او این امکان را می‌دهد که دست به هر کاری بزند.

این فیلم پیش از این نیز در بخش مسابقه‌ سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی کارتون کلاب (Cartoon Club Award) ایتالیا و نهمین جشنواره فیلم دوچرخه ویرجینیای آمریکا نمایش داده شد.

در بیست‌ و پنجمین دور جشنواره «نویی مجیک» فرانسه نیز پویانمایی «وقتی که بچه بودم» دیگر تولید امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش مسابقه حضور داشت.

بیست‌ و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «نویی مجیک» (Les Nuits Magiques) از ۱۳ تا ۲۴ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۴ تا ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹ در شهر بگل کشور فرانسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است