ورود «من و پیپ آقای شارل» به گالری آس | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۵

ورود «من و پیپ آقای شارل» به گالری آس

نمايشگاه انفرادی نقاشى مرضیه میرجعفری با عنوان «من و پیپ آقای شارل» جمعه 21 تیرماه در گالرى آس گشایش می یابد.

به گزارش صبا، مرضیه میرجعفری در نمایشگاه انفرادی نقاشى خود با عنوان «من و پیپ آقای شارل» که جمعه ۲۱ تیرماه در گالرى آس گشایش می یابد، تلاش کرده، معمار و معماری را با رفتار نقاشانه توامان به سمت فرم و فضایی پیش ببرد که در آن خصلت‌های بصری، گویای احوالات معماران تاثیرگذار قرن بیستم تا به امروز است.

عیسی جباری کیوریتور این نمایشگاه در استیتمنت آن نوشته است: «در این ایده با ملاحظات دقیق دریافتم که معماری و نقاشی می‌تواند نقطه تلاقی بین فرهنگ‌ها باشد. کشف مفاهیم و رفتارهای زیبایی‌شناسانه و بحث هندسه، حرکت و چرخش نور که خصلت معماران است، ریشه عمیقی در نقاشی دارد و بی‌مرز فراتر از هر جغرافیایی است. هنرمندان شرق و غرب پیرو این دانستگی‌های فراگیر و بی‌مرز برای ایده‌ال‌هایشان تلاش می‌کنند. زمانی که از معماران کنار طرح‌ها، پلان‌ها و کروکی‌هایشان اتود می‌زنم، توجهم به نشان دادن نقاشانه خود معماران و صفات روان‌شناختی و انتخاب‌های آنان است… این آمیختگی‌های لحظه به لحظه معماران با مشخصات ظاهری و باطنی‌شان و سازه‌هایی که در مقابل دید انسانی قرار می‌دهند، یک باغ باشکوه ایرانی است.»

نمایشگاه «من و پیپِ آقای شارل» جمعه ۲۱ تیرماه ساعت ١۶ الی ٢۴ افتتاح می‌شود و تا ۳۱ تیر ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به شریعتى، بالاتر از پل رومى، جنب بانک پارسیان، شماره ١٨٣١، گالرى آس مراجعه کنند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است