آیین معارفه مدیرکل فنی معاونت صدا برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵

آیین معارفه مدیرکل فنی معاونت صدا برگزار شد

آیین معارفه سیدمحمدباقر سیدحاجی‌رضی مدیر کل فنی معاونت صدا با حضور شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، آیین تکریم و معارفه مدیر کل فنی معاونت صدا با حضور حمید شاه آبادی، معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مدیران شبکه های مختلف رادیویی و ستادی برگزار شد.

در این مراسم که یازدهم آذر سال ۹۸ برگزار شد، شاه آبادی ضمن تشکر از همکاران خود در حوزه مهندسی صدا، گفت: اگر همکاری های معاونت توسعه و فناوری نبود، رادیو در حال حاضر، شرایط امروز خود را نداشت.

معاون صدا در ادامه بیان کرد: در چند ماه گذشته که برای اداره کل فنی معاونت صدا، سرپست انتخاب شده بود، با سختی کار  همکاران خود در این مجموعه از نزدیک آشنا شدم و لیستی از کارهایی که به سرعت می توان انجام داد تا با تلاش به سمت  چشم اندازهای از پیش تعیین شده حرکت کنیم را نیز آماده کردیم.

وی با بیان اینکه با وجود رسانه های نوین فرایند تولید برنامه در رادیو خیلی سخت تر از گذشته شده است، اظهار کرد: برای حفظ آنتن و اعتماد مخاطب نه تنها کیفیت برنامه های تولیدی باید مد نظر قرار گیرد بلکه می بایست برنامه ها در شرایط بهتری به گوش مخاطب انتقال یابد و دوستان ما در فنی می بایست به سختی تولید برنامه ها در شرایط کنونی توجه ویژه ای داشته باشند.

شاه آبادی یادآور شد:  با وجود ۱۶ شبکه سراسری ملی که به صورت ۲۴ ساعته برنامه دارند، معتقدم  محتوای شبکه هایی که در حال حاضر فعالیت می کنند باید به بهترین نحو به گوش مخاطب برسد به طوری که هر ایرانی در هر زمان که شنونده رادیوی مورد علاقه خویش بود از شنیدن برنامه ها لذت ببرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم فصل جدیدی از فعالیت ها در حوزه فنی معاونت صدا صورت گیرد به گونه ای که مخاطبان رادیو نیز متوجه این تحول بشنوند.

غیاثوند، مدیر کل اسبق فنی معاونت صدا در این مراسم در سخنانی به برخی از فعالیت های حوزه فنی معاونت صدا اشاره کرد و گفت: اجرایی شدن بحث رادیو نما و توسعه آن را به صورت زیر نویس مطالب در جهت تعامل سازی با مخاطب، ارتباط فیبر نوری ساختمان شهدا با سایر نقاط سازمان به گونه ای که تصاویر نیز می تواند ارسال و دریافت  شود، ارتقاء سیستم های تصویری در استودیو شماره یک، تهیه و تحویل ضبط خبرنگاری به تعدادی گزارشگران معاونت صدا از جمله فعالیت های معاونت حوزه فنی است.

سیدمحمدباقر سیدحاجی‌رضی در مراسم معارفه خود بیان کرد: مدار ذهنی من در خصوص حوزه فنی این است که خدمات، سرویس ساده و کامل باید به گونه ای به برنامه ساز ارایه شود تا او بدون  هیچ دغدغه ای برنامه خود را تولید کند. در این مدت که متصدی این پست خواهم بود، تمام تلاش خود را خواهم کرد که مدیر شبکه ها و برنامه سازان آنتن، آرامش داشته باشد و اگر مانعی وجود داشته باشد آن را رفع کنم. دست یاری خود را به سمت معاونت توسعه و فناوری دراز کرده و توقع دارم بیش تر از پیش مرا یاری کنند. به این امید که بتوانم جواب شایسته ای به اعتماد جناب آقای شاه آبادی داشته باشم.

وی ادامه داد: ما باید بتوانیم صدا و رادیو را بیش از پیش فراگیر کرده و با کیفیت خوب به دست مردم برسانیم و امیدوارم با یاری خداوند بتوانم در این راه موفق شوم.

شریفی، قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ضمن تبریک به محمدباقر سیدحاجی رضی اظهار کرد: تغییر لازمه هر تحولی است که ما این تغییر و تحول را به دیده منت می پذیریم. معتقدم از اهمیت صدا همین بس که تصویر بدون صدا را نمی شود، تصور کرد، اما صدای بی تصویر را می توان تصور کرد.

شریفی افزود: اگر حلقه تولید و پخش با هم سازگاری نداشته باشد، با اتلاف انرژی مواجه خواهیم شد.

قائم مقام معاونت توسعه و فناوری در ادامه یادآور شد: در حال حاضر برای توسعه زیر ساخت صدا، معاونت فنی، پوشش جاده ای و جمعیتی را در رأس کارهای خود قرار داده است و کارهای زیر ساختی خوبی در نودال ها و فرستنده ها انجام شده است.

در این مراسم از خدمات و تلاش های غیاثوند و زارعی تقدیر شد و سیدمحمدباقر سیدحاجی رضی به طور رسمی کار خود را در سمت مدیر کل فنی معاونت صدا، آغاز کرد.

شریفی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه، سیاه تیری رییس دفتر و مشاور اجرایی، دامغانیان مدیر کل فرستنده های تلویزیونی و اف ام، پورصابر مدیر کل فنی پخش، درویش امیری مدیر کل برنامه ریزی و نظارت، سیفی مدیر کل امور مالی و اداری فنی سازمان، صهبا مدیر بودجه سازمان، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا، ابراهیم کبابیانی مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاون صدا، شهرام ملازاده مدیر رادیو پیام و آوا، ایزدی مدیر رادیو قرآن، اسماعیلی مدیر رادیو اقتصاد، افتخاری مدیر رادیو نمایش، اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت، مسعودی مشاور معاونت صدا از میهمانان این مراسم بودند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است