انتشار اینترنتی فیلم ویژه نابینایان آغاز شد/ «متری شیش و نیم» اولین فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸

انتشار اینترنتی فیلم ویژه نابینایان آغاز شد/ «متری شیش و نیم» اولین فیلم

فیلم سینمایی «متری شش و نیم» با همکاری فیلیمو و سوینا در پلتفرم وی‌اودی برای انتشار اینترنتی ویژه نابینایان توضیح‌دار شد.
به گزارش خبرگزاری صبا، از این پس فیلم‏‌ها‏ و سریال‏‌های محبوب که تا به حال صوتی نشده است به شکل حرفه‏‌ای با حضور چهره‏‌ها توضیح‏‌دار و پخش خواهد شد.
فیلم سینمایی «متری شش و نیم» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان اولین فیلمی است که با همکاری فیلیمو و سوینا با صدای احسان کرمی توضیح دار و همزمان با روز جهانی معلولین منتشر شده است.
این فیلم نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.
سوینا با شعار سینمای ویژه نابینایان، با هدف فراهم کردن امکان دسترسی افراد نابینا و کم‌بینا به تولیدات سینمایی تاسیس شده است و در تازه‌ترین همکاری خود با سرویس وی‌اودی فیلیمو، در راه انتشار عمومی فیلم‌های مناسب‌سازی شده برای نابینایان گام برداشته است.
فیلیمو نیز تاکنون با مناسب‌سازی و انتشار فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله «مانکن»، «نهنگ آبی»، «احضار»، «آینه بغل»، «به وقت شام» و … برای ناشنوایان در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام کرده و در آینده نیز مجموعه فیلم‌های ویژه گروه نابینایان و ناشنوایان را کامل‌تر خواهد کرد.
مخاطبان سوینا و فیلیمو می‌توانند برای استفاده از این آثار با مراجعه به سایت‌های https://www.filimo.com  و http://www.sevinagroup.com از این خدمات جدید بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است