رقابت «گرگم و گله می‌برم» در جشنواره فیلم یونان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۹

رقابت «گرگم و گله می‌برم» در جشنواره فیلم یونان

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» ساخته‌ امیرهوشنگ معین در بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم المپیا یونان نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» ساخته‌ امیرهوشنگ معین و تولید امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۲۰۱۸ تولید شده است، روز چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم المپیا یونان نمایش داده خواهد شد و با ۱۵ فیلم دیگر از سراسر دنیا رقابت می‌کند.

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» یک انیمیشن دیجیتالی است که در آن کودکان، داستان آشنای گرگ و بزغاله‌ها را در مدرسه به شکل نمایش عروسکی به اجرا در می‌آورند و بز مادر در فراغ بزغاله‌هایش و گرگ خشمگین در تنهایی‌اش، با هم رو در رو می‌شوند و مثل همیشه گرگ شکست می‌خورد.

امسال بیش از ۱۵۰ فیلم در بخش‌های رقابتی بلند داستانی، کوتاه داستانی، انیمیشن کوتاه و مستند جشنواره بین‌المللی فیلم المپیا یونان حضور دارد.

این جشنواره به مدت شش روز از ۹ تا ۱۶ آذر ۱۳۹۸ (۳۰ نوامبر تا ۷ دسامبر ۲۰۱۹) در شهر آتن برگزار می‌شود و علاوه بر بخش رقابتی، نمایش فیلم‌های بخش غیر رقابتی، برگزاری کارگاه‌های فیلم، انیمیشن، نمایش‌های تئاتر و موسیقی از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

در بیست‌ودومین دوره این جشنواره از ایران فیلم‌های «اینجا روستای من» به کارگردانی امیرعباس آرام در بخش فیلم بلند داستانی، «او که اهلی نشد» به کارگردانی صالح کاشفی در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی، «نت‌های مسی یک رویا» به کارگردانی رضا فرهمند و فیلم «داستان فیکا و فیدان» به کارگردانی دلاور داستانیان نیز در بخش مستند، نمایش داده می‌شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است