فیلمبرداری «آواتار ۲» به پایان رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۰

فیلمبرداری «آواتار ۲» به پایان رسید

اکانت توییتر «آواتار 2» با انتشار عکسی از پایان فیلمبرداری این پروژه در سال 2019 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از کولایدر، همزمان با جلو رفتن مراحل ساخت پروژه «آواتار ۲»، علاقه‌مندان به این اثر حماسی جیمز کامرون قدم به قدم به تماشای ادامه این مجموعه نزدیکتر می‌شوند.

کار روی دنباله این داستان اسطوره‌ای از مدت‌ها پیش در جریان است و مطابق قرارداد جیمز کامرون با کمپانی فاکس قرن بیستم قرار است ۴ دنباله دیگر از این مجموعه را تا سال ۲۰۲۷ میلادی روی پرده‌های سینما بیاید.

روز جمعه ۲۹ نوامبر اکانت رسمی آواتار در شبکه توئیتر ضمن انتشار عکسی از پشت صحنه این پروژه خبر از پایان فیلمبرداری آن داد. در مرکز این عکس یک مخزن بزرگ آب به چشم می‌خورد و تجهیزاتی دور آن را فرا گرفته است. در توضیح زیر این عکس آمده است: ملت ناوی، تمام شد! امروز آخرین روز فیلمبرداری لایواکشن در سال ۲۰۱۹ بود و این را با انتشار عکسی از پشت صحنه جشن می‌گیریم.

در طول این سال‌ها جزییات مختلفی از «آواتار ۲» به بیرون درز کرده است و تا اینجا مشخص شده است که زمان داستان فیلم دوم، سال‌ها از نسخه اصلی جلوتر است و بر ماجراهای فرزندان جیک و نیتری تمرکز دارد. همچنین بر اساس این اطلاعات به نظر می‌رسد «آواتار ۲» خود یک داستان کامل و مجزا را روایت می‌کند.

سم ورثینگتون، زویی سالدانیا، سیگورنی ویور، استفن لنگ و جیووانی ریبیسی بازیگرانی هستند که از نسخه اول «آواتار» در ۲۰۰۹ در این دنباله حضور دارند. «آواتار» با ۲٫۷ میلیارد دلار فروش دومین فیلم پرفروش تاریخ است.

قسمت دوم «آواتار» قرار است ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است