«مرد ایرلندی» را از صفحه نمایش تلفن‌همراه نبینید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۵
درخواست اسکورسیزی ازمشترکان نتفلیکس؛

«مرد ایرلندی» را از صفحه نمایش تلفن‌همراه نبینید

مارتین اسکورسیزی از مخاطبان آخرین اثر خود خواست تا آن را روی بزرگترین صفحه نمایش ممکن و با شرایطی شبیه به سینما تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، «مرد ایرلندی» اثر حماسی و گنگستری مارتین اسکورسیزی از روز چهارشنبه هفته گذشته از طریق وبسایت نتفلیکس در دسترس عموم قرار گرفته است و این به این معناست که مشترکان این کمپانی می‌توانند «مرد ایرلندی» را از طریق اپلیکیشن‌ تلفن‌های همراه نتفلیکس نیز تماشا کنند، اما این به این معنی نیست که کارگردان این اثر بخواهد مخطبانش فیلم او را از صفحه گوشی ببینند.

مارتین اسکورسیزی در یک گفتگوی اینترنتی با پیتر ترورس، منتقد فیلم گفت: من پیشنهاد می‌کنم برای تماشای فیلمی از من – یا اکثر فیلم‌ها – لطفا از گوشی استفاده نکنید. شاید فقط آی‌پد، یک آی‌پد بزرگ!

اسکورسیزی همچنین در سخنانش تضمین داد این فیلم با وجود مدت زمان زیادش، قادر به حفظ توجه و حوصله مخاطب خواهد بود. او گفت: من این را نمی‌گویم که «اوه! من این فیلم را ساخته‌ام»، بلکه این اثر یک ساختار روایی شگفت‌انگیز دارد و هر بار مرا درگیر خود کرد. ایده‌ال من این است که فیلم را از ابتدا تا به انتها روی پرده‌های بزرگ سالن سینما ببینید و البته می‌دانم مدت زمان آن زیاد است. شما باید بلند شوید و به دستشویی بروید و کارهایی از این قبیل، اما اگر در خانه هم یک شب‌نشینی برای تماشای فیلم تدارک ببینید و از قبل برنامه‌ریزی کنید که تلفن‌ها را جواب ندهید یا زود از جا برنخیزید، نیز ممکن است همان احساس تماشا در سالن سینما را به شما بدهد.

اسکورسیزی در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود قصدی برای ساخت اثری مختص تلفن‌همراه پاسخ داد: هرگز و من نمی‌دانم چطور باید آن را انجام دهم. ای‌کاش می‌توانستم اما نمی‌دانم چطور می‌شود.

«مرد ایرلندی» که براساس کتاب «شنیده ام خانه ها را رنگ می کنی» اثر چارلز برانت ساخته شده، نهمین همکاری رابرت دنیرو و مارتین اسکورسیزی، چهارمین همکاری رابرت دنیرو و آل پاچینو و اولین همکاری اسکورسیزی و پاچینو است.

از این فیلم  ۲۰۹ دقیقه‌ای به عنوان یکی از مهمترین فیلم های حاضر در فصل جوایز اسکار امسال یاد می شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است