«مجسمه‌های کوچک» به پایان راه رسیدند/ انتخاب یک برگزیده | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۶

«مجسمه‌های کوچک» به پایان راه رسیدند/ انتخاب یک برگزیده

نمایشگاه مجسمه های کوچک با تقدیر از یک برگزیده به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره نمایشگاه مجسمه های کوچک با تقدیر از برگزیده این رویداد، ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز سه شنبه ۱۳ آذر در گالری شیرین برگزار می شود.

هومن سلیمی دبیر نمایشگاه مجسمه های کوچک گفت: نمایشگاه مجسمه های کوچک رو ۱۳  آذرماه به کار خود پایان می دهد و در مراسم اختتامیه این رویداد سعید شهلاپور، کورش گلناری، بهداد لاهوتی و بهرنگ صمدزادگان سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: در این دوره ۴۳۸ اثر از ۲۴۷ هنرمند به دبیرخانه انجمن رسید و تعداد ۱۴۱ اثر که واجد شرایط نمایشگاه بودند، بررسی شدند و در نهایت پس از داوری ۵۶ اثر از ۴۵ هنرمند به نمایشگاه  راه پیدا کردند. کوروش گلناری، بهرنگ صمدزادگان و بهداد لاهوتی  داوری این آثار را برعهده داشتند و پس از داوری نهایی یک اثر به عنوان برگزیده این نمایشگاه انتخاب شد که در مراسم اختتامیه تندیس این رویداد به او اهدا خواهد شد.

سلیمی در پایان یادآور شد: نمایشگاه مجسمه های کوچک قدیمی ترین و مهمترین نمایشگاه انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران است که روند برگزاری آن همچنان تداوم دارد. در یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه مجسمه های کوچک، گالری شیرین بیشترین همکاری را با انجمن داشته است و شیوه برگزاری این نمایشگاه پس از ۱۰  دوره که به صورت سنتی برگزار می شد، در این دوره تغییر کرد.

گالری شیرین در خیابان سنایی، کوچه ۱۳، پلاک پنج واقع شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است