فیلم «ماهور» را آماده اکران دارم/ بازی در دو سریال «نفوذ» و «بچه مهندس ۳» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
کاوه سماک‌باشی در گفتگو با صبا:

فیلم «ماهور» را آماده اکران دارم/ بازی در دو سریال «نفوذ» و «بچه مهندس ۳»

کاوه سماک باشی بازیگر سینما و تلویزیون از آغاز بازی خود در سریال «نفوذ» و «بچه مهندس 3» خبر داد.

کاوه سماک باشی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: به تازگی بازی در سریال «بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی را آغاز کرده‌ام که هم اکنون مشغول ضبط بخش‌‌های خیابانی آن هستیم.

وی افزود: سریالی دیگری که هم اکنون در آن حضور دارم «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی‌اکبری است. داستان این سریال به بحث تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره دارد و پیرامون این موضوع ریشه‌یابی تاریخی می‌شود.

بازیگر «نفوذ» درباره فعالیت خود در سینما نیز عنوان کرد: فیلم سینمایی «ماهور» به کارگردانی مجید نیامراد و تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان را آماده اکران دارم.

وی در پایان اظهار کرد: در کنار این ۲ سریال که هم اکنون مشغول بازی در آن هستم با چند کارگردان سینما و تلویزیون گفتگوهایی داشته‌ام که به محض فراهم شدن موقعیت مناسب در کارهای جدید نیز حضور خواهم داشت.

مجموعه «نفوذ» به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول تاریخ انقلاب از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد.

امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه مرادی، کاوه سماک باشی، امیرمحمد زند، یلدا افشاری‌نیا، شیوا بلوچی، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور، جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین و سامی بابو از بازیگران خارجی این سریال هستند.

داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است.

فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی، روزبه حصاری، سعید کریمی، محمود خسرومنش، اتابک نادری، آرش نوذری، نسیم باقریان، یاسمن قلی پور، مانی رحمانی، مهشید جوادی و مهرزاد جعفری از بازیگران فصل سوم «بچه مهندس ۳» هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000