دیزنی بیمار در بستر مرگ را به آرزویش رساند/ نمایش زودهنگام «جنگ ستارگان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶

دیزنی بیمار در بستر مرگ را به آرزویش رساند/ نمایش زودهنگام «جنگ ستارگان»

پس از منتشر شدن آرزوی یک بیمار در بستر مرگ برای تماشای آخرین قسمت از مجموعه «جنگ ستارگان» یک نمایش ویژه برای او ترتیب داده شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ددلاین، یکی از طرفداران در حال مرگ مجموعه «جنگ ستارگان» به آرزوی خود برای تماشای آخرین قسمت از این مجموعه یعنی «خیزش اسکای‌واکر» رسید.

بر اساس گزارش‌ها این امر زمانی اتفاق افتاد که همراهان بیمار در بستر مرگی به نام روانس هاسپیس در همپشایر انگلستان در شبکه اجتماعی توئیتر از آرزوی او برای تماشای آخرین قسمت از مجموعه جنگ ستارگان گفتند و تاکید کردند که زمان با او یار نیست.

پس از انتشار این توئیت به دستور باب ایگر مدیرعامل دیزنی ترتیب یک نمایش خصوصی برای روانس داده شد تا او بتواند این فیلم را تقریبا ۳ هفته زودتر از زمان نمایش جهانی آن ببیند.

باب ایگر بعد از اعلام موافقت خود برای این نمایش خصوصی و ویژه، در توئیتر نوشت: در عید شکرگزاری امسال ما در دیزنی شاکریم که توانستیم «خیزش اسکای‌واکر» را برای بیماری به نام روانس هاسپیس و خانواده‌اش به نمایش درآوریم. باشد که «نیرو» همراه تو و ما باشد.

هاسپیس نیز طی بیانیه‌ای از این حرکت دیزنی تشکر کرد و آن را مانند بردن یک بلیط بخت‌آزمایی توصیف کرد. او گفت: من می‌خواهم از تمام کسانی که کمک کردند تا این اتفاق به وقوع بپیوندد، بزرگترین تشکر را کنم. در زمانی که مانند بودن در یک شرایط وحشتناک است، شما کمک کردید که شادی و خاطره‌ای شگفت‌انگیز برای خانواده من رقم خورد. من طرفدار پروپاقرص «جنگ ستارگان» هستم و با توجه به شرایط وخیمی که دارم بعید می‌دانستم موفق به تماشای فیلمی شوم که از سال ۱۹۷۷ منتظر آن بوده‌ام! من هنوز نمی‌توانم باور کنم. تنها راهی که می‌توانم این ماجرا را برای شما توصیف کنم این است که احساسی همچون برنده شدن میلیون‌ها پوند دارد.

«جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» به کارگردانی جی. جی. آبرامز، قسمت نهم از سری اصلی جنگ ستارگان و از لحاظ داستانی، پس از وقایع «نیرو برمی‌خیزد» و «آخرین جدای» است.

این فیلم قرار است ۲۰ دسامبر روی پرده‌های سینما بیاید.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است