قدردانی از پیشکسوتان هنر دوبله/ نیازمند حضور صداهای جدید هستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶

قدردانی از پیشکسوتان هنر دوبله/ نیازمند حضور صداهای جدید هستیم

رییس مرکز تولید و فنی سیما در دیدار با تعدادی از استادان صداپیشگی سیما از پیشکسوتان این هنر صنعت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مهرداد عظیمی رییس مرکز تولید و فنی سیما در نشستی با استادان هنر دوبله ضمن قدردانی از هنرمندان پیشکسوتان این هنر با اشاره به جایگاه دوبلاژ در عرصه تولیدات تلویزیون عنوان کرد: دوبلاژ سیما با دوبله آثار برجسته تلویزیونی و سینمای ایران و جهان محبوبیت خوبی را در بین مردم به دست آورده است و این موفقیت حاصل تلاش شما هنرمندان است که امروز دوبلاژ سیما توانسته با سابقه ای بیش از نیم قرن فعالیت همچنان مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از حضور مستمر و موثر بزرگان عرصه صداپیشگی، خواستار حمایت از جوانان و علاقمندان به این عرصه و انتقال تجربه گرانقدر پیشکسوتان شد.

رییس مرکز تولید و فنی سیما اظهار کرد: بدون شک برای پویایی و شادابی دوبلاژ در کنار بزرگان نیاز به حضور صداهای جدید هستیم که این امر بدون آموزش و انتقال تجربه اتفاق نخواهد افتاد.

عظیمی حمایت همه جانبه مسئولان از بزرگان دوبله را لازم دانست و بیان کرد: توجه به پیشکسوتان و قدردانی از آنان باعث ایجاد انگیزه در نسل های بعدی خواهد شد.

در ابتدای این دیدار برخی از بزرگان دوبله دیدگاه ها، نقطه نظرات و دغدغه های خود را در خصوص دوبلاژ سیما بیان کردند.

در این نشست که امیرحائری قائم مقام مرکز تولید و فنی سیما و طرازنده مدیرکل تولید سیما نیز حضور داشتند، مجتبی نقی‌ئی مدیر دوبلاژ سیما گزارشی درباره اقدامات دوبلاژ ارایه کرد.

منوچهر اسماعیلی، ناصر ممدوح، چنگیز جلیلوند، جلال مقامی، اکبر منانی، نصرالله مدقالچی، محمود قنبری، منوچهر والی زاده، حمید منوچهری فر، غلامعلی افشاریه، پرویز ربیعی، مینو غزنوی، خسرو شمشیرگران، محمدعلی دیباج، عباس نباتی، مهوش افشاری، داود نماینده و شهروز ملک آرایی از جمله صداپیشگان پیشکسوتی بودند که در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است