جزییات برپایی ویژه‌برنامه هفته پژوهشِ کانون | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۴

جزییات برپایی ویژه‌برنامه هفته پژوهشِ کانون

ویژه‌برنامه هفته پژوهش به همراه قدردانی از برگزیدگان بخش علمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از روز یکشنبه 10 آذر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ویژه‌برنامه هفته پژوهش به همراه قدردانی از برگزیدگان بخش علمی بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و با شعار «آینده ساختنی است» از روز یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ به مدت دو روز در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کارگاه‌ «پژوهش و کاوشگری برای اعضای کانون» با حضور محبوبه اسپیدکار و کارگاه «نباید‌های اقدام پژوهی» با حضور اقبال قاسمی‌پویا در اولین روز این ویژه‌برنامه یک‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح و از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

ارایه یک اثر پژوهش اعضا در ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲ همین روز و در پنل یک ساعتی بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا  ۱۷ هم سه اثر برگزیده در سه بخش طرح پژوهشی، اقدام‌پژوهی و مقاله برای مخاطبان ارایه می‌شود.

همچنین در دومین روز از ویژه‌برنامه هفته پژوهش نشست «روایت پژوهی» با حضور مریم شریف‌نسب از ساعت ۸ صبح به مدت دو ساعت برگزار می‌شود.

از ساعت ۱۰:۳۰ تا ساعت ۱۲ هم سه مقاله برگزیده جشنواره قصه‌گویی ارایه خواهد شد. در بعد از ظهر روز دوم، آیین پایانی از ساعت ۱۴ به مدت دو ساعت برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هفته پژوهش از ۱۰ تا ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در نگارخانه فیروزه از ساعت ۹ تا ۱۷ برپاست.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است