یک سوم از فصل سه «از سرنوشت» تصویربرداری شد/ آغاز پخش از شب یلدا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۵
رونمایی از عکس های جدید؛

یک سوم از فصل سه «از سرنوشت» تصویربرداری شد/ آغاز پخش از شب یلدا

تهیه کننده سریال «از سرنوشت» از آخرین وضعیت ساخت این سریال و زمان پخش آن سخن گفت.

اکبر تحویلیان تهیه کننده «از سرنوشت» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت ساخت این سریال عنوان کرد: تدوین و صداگذاری فصل اول این سریال که ۱۶ قسمت دارد و به ترتیب برعهده شوکا زندباف و محمدعلی درگاهی است به پایان رسیده و در حال حاضر آهنگسازی و ساخت موسیقی توسط آرش بادپا در حال انجام است.

وی افزود: فصل دوم «از سرنوشت» در ۲۴ قسمت این روزها مراحل تدوین و صداگذاری خود را طی می کند که تدوین ۱۰ قسمت آن انجام شده و صداگذاری توسط امین شریفی همچنان در حال انجام است. تیتراژ این سریال نیز توسط کیوان گل محمدی در حال ساخت است.

تهیه کننده «از سرنوشت» با اشاره به اینکه یک سوم تصویربرداری فصل سوم این سریال که در حدود ۲۵ قسمت تولید می شود به پایان رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر در خیابان های تهران مشغول کار هستیم و بعد از آن برای ادامه کار به لوکیشن خانه ای در لواسان می رویم.

نحویلیان با بیان اینکه بازی هیچ کدام از بازیگران اصلی هنوز به پایان نرسیده است، گفت: پوریا پورسرخ، حسین پاکدل، دارا حیایی، مائده طهماسبی، لیلا بلوکات و حبیب دهقان نسب در حال حاضر جلوی دوربین هستند.

وی در پایان درباره زمان پخش این سریال مطرح کرد: تاریخی که به ما اعلام کرده اند شنبه ۳۰ آذرماه که قرار است همزمان با شب یلدا و شروع فصل زمستان روی آنتن برویم. فصل های اول و دوم «از سرنوشت» پشت هم و بدون فاصله روی آنتن می روند اما ممکن است بین پخش فصل سوم با دیگر فصل ها فاصله بیفتد.

پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حبیب دهقان نسب، حسین پاکدل، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مهدی صبایی و علیرضا آرا از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

همچنین دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، محمد زکی زاده، نسیم فروغ، مهدیس توکلی، میترا رفیع و مریم کاظمی از جمله بازیگران جوان این سریال به شمار می روند.

این سریال ۵٠ قسمتی که تصویربرداری دو فصل گذشته آن به پایان رسیده توسط جمعی از نویسندگان و به سرپرستی محمدمحمود سلطانی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

«از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان به سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی می‌پردازد و محوریت آن امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آرزوها است.

عکس از پیمان گرزم است.

شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است