می‌خواستم خاطرات «هادی و هدی» را زنده کنم ولی سرمایه‌گذار پیدا نشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
رضا فیاضی در گفتگو با صبا:

می‌خواستم خاطرات «هادی و هدی» را زنده کنم ولی سرمایه‌گذار پیدا نشد

رضا فیاضی می گوید قصد داشت در پروژه ای عروسک های «هادی و هدی» نوستالژی دهه 60 را زنده کند که سرمایه گذار پیدا نشد.

رضا فیاضی بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای اخیر خود چنین اطلاع رسانی کرد: تئاتری به نام «هرملین» را روی صحنه برده بودم که متاسفانه به دلیل مسایلی که در روزهای اخیر پیش آمد و اینترنت از کار افتاد نمایش آن متوقف شد، زیرا به شدت مخاطب این کار ریزش پیدا کرده بود. این تئاتر در سالن شهرزاد روی صحنه رفته بود، اما در روزهای آخر حتی نتوانست پول اجاره خود را در آورد.

وی افزود: جدا از این تئاتر چند پیشنهاد بازی از تلویزیون دارم که تا به توافق نرسیدن کامل، ترجیح می دهم نام هیچیک را نیاورم. درباره سینما هم باید بگویم بعد از آخرین کارم با نام «نابغه های کوچک» به کارگردانی بهروز مقصودی که هنوز فرصت نمایش پیدا نکرده است در سینما بازی نداشته ام.

این پیشکسوت بازیگری اعلام کرد: متاسفانه پس از ماه‌ها هنوز دستمزد مرا پرداخت نکرده اند و نکته تاسف آور اینکه وقتی به کارگردان زنگ می‌زنم حتی حاضر به جواب دادن نیست.

این بازیگر همچنین از به سرانجام نرسیدن طرحی که بدان علاقه نیز داشته است خبر داد و گفت: فیلمنامه‌ای نوشته بودم تا بتوانم پس از سال ها مجددا عروسک های «هادی و هدی» را برای مردم زنده کنم. این سناریو قرار بود به یک اثر سینمایی تبدیل شود، اما متاسفانه هر کجا که این طرح را ارجاع دادم حاضر به سرمایه گذاری نشدند.

فیاضی در پایان تصریح کرد: سینمای کودک را باید غریب ترین گونه سینما توصیف کرد که هیچ فردی حاضر نیست در آن سرمایه گذاری کند، در حالیکه اگر به این حوزه به شکلی اصولی توجه شود درآمدزایی هم خواهد داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است