«آوای مهربانی» با ترانه های قدیمی به دیدار مخاطبان می رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱

«آوای مهربانی» با ترانه های قدیمی به دیدار مخاطبان می رود

گروه «آوای مهربانی» اسفند ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه می رود.

سهیلا پورگرامی، خواننده و سرپرست گروه موسیقی «آوای مهربانی» در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: گروه «آوای مهربانی» اسفند ماه سال جاری در تهران و در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد. قرار بود این کنسرت زودتر برگزار شود که به دلیل پر بودن روزها و سانس های تالار وحدت این کنسرت به اسفند ماه موکول شد.

پورگرامی در ادامه یادآور شد: متاسفانه زمان برگزاری کنسرت بانوان  نامناسب است. کنسرت بانوان روزهای جمعه و شنبه ساعت ۱۴ برگزار می شود به همین دلیل بسیاری از مخاطبان ما که بانوان هستند، نمی توانند در کنسرت ها حضور یابند.

وی درباره قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد، توضیح داد: در این کنسرت ترانه‌ها و قطعات قدیمی برای مخاطبان اجرا می‌شود که عنوان بعضی از این قطعات گل گلخونه، پیری، فریاد و… است. همچنین در این کنسرت به همراه ۱۰ نفر از اعضای گروه کر به صحنه می‌رویم و از سازهای پیانو، دف، تنبک، قانون، تار، فلوت و… استفاده می شود.

پورگرامی درباره اعضا و نوازندگان این کنسرت بیان کرد: مینو قاسم پور، طراوت باباخانلو، سوگل ضامنی، فروغ فضلی، آرمیتا سلیمی، شیرین واعظی و… از جمله نوازندگانی هستند که در این کنسرت حضور دارند.

سرپرست گروه «آوای مهربانی» در پایان گفت: بعد از برگزاری کنسرت در تهران اواسط فروردین سال آینده در شهرستان ها به اجرای برنامه می پردازیم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است